اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌زهرا:

فعالیت‌های فرهنگی با نگاه جامع‌تری مدیریت شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: فعالیت‌های فرهنگی در سطح جامعه باید با نگاه جامع‌تری مدیریت شود.

فعالیت‌های فرهنگی با نگاه جامع‌تری مدیریت شود

ناصر ایزد‌فر بعد از ظهر امروز در حاشیه گشایش یک نمایشگاه فرهنگی و هنری در بویین‌زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) اظهار کرد: ائمه اطهار با ایستادگی و مقاومت در برابر ستم‌گران و زورگویان موجب سرافرازی و اقتدار هرچه بیشتر اسلام شده و دشمنان و کافران را در اهداف خود ناکام گذاشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا افزود: قطعا امروز نیز مسلمانان به‌ویژه شیعیان با پیروی از مکتب اهل بیت در مسیر تحقق جامعه‌ای عدالت‌محور و منتظر گام برداشته و سبب سعادت و جاودانگی دین مقدس اسلامی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تلاش‌های زیادی در کشور در راستای اشاعه فرهنگ و هنر اسلامی برداشته شده است، تصریح کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی در جامعه باید با برنامه‌ریزی و نگاه صحیحی عرصه را برای گرایش هر‌چه بیشتر به سوی امور فرهنگی و هنری مهیا کرده و مانع از هم گسیختگی اعتقادی و ارزشی در بین جوانان و نوجوانان شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید همواره از سوی مسئولان در سطح کلان به صورت مطلوب و با نگاهی دقیقی مدیریت و ارزیابی شود، عنوان کرد: لزوم اختصاص هر‌چه بیشتر اعتبارات به نهاد‌های فرهنگی در کشور باید همواره در دستور کار قرار داشته باشد، چرا که تلاش فرهنگی برای جامعه سرنوشت ساز و حیاتی است.

ایزدفر با اشاره به وجود استعداد‌های ویژه و فراوان در این شهرستان بیان کرد: امیدواریم که با نگاه ویژه به مسئله استعداد‌پروری در جامعه زمینه برای رشد و تعالی حوزه فرهنگی در سطح کلان محقق شده و نقشه‌های مستکبران در این عرصه نیز خنثی شود.

وی برپایی نمایشگاه‌های متعدد کتاب و هنر‌های دینی را در سطح کشور را بسیار ارزشمند و مفید ارزیابی و گفت: باید ساز و کاری مهیا شود که در همه ادارات و مراکز اجتماعی مطالعه کتاب افزایش پیدا کرده و زمینه توسعه فرهنگی کشور فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار متنوعی تا‌کنون در این اداره در حوزه فرهنگی و هنری انجام شده است، افزود: برگزاری کلاس‌های متعدد آموزش‌هنری، نشر و توزیع محصولات فرهنگی و نیز برپایی محافل نقد و برسی ادبی از جمله برنامه‌های شاخص در سال گذشته بوده که بسیار نیز مورد استقبال شهروندان بویین‌زهرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول