اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی «نگاهی دیگر» با رویکرد بافت فرسوده

خبرگزاری فارس: مسابقه بزرگ فرهنگی هنری بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی استان اصفهان با عنوان «نگاهی دیگر» برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی «نگاهی دیگر» با رویکرد بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اصفهان، این مسابقه در سه بخش عکاسی، گرافیک و کاریکاتور برگزار می‌شود که علاقه‌مندان تا 17 تیرماه جاری مهلت دارند آثار خود را به شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اصفهان ارسال کنند.

این مسابقه در موضوعاتی هم‌چون ارزش‌ها و نارسایی‌های بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی، تأثیر اقدامات نوسازی و به‌سازی در زندگی ساکنان، روش‌های نوسازی و به‌سازی بافت‌های فرسود، احیا و تخریب بافت فرسوده با ارزش تاریخی، مشارکت ساکنان در توسعه و نوسازی محله‌های فرسوده، جریان زندگی بافت فرسوده سکونتگاه‌های غیر رسمی، ایجاد انگیزه و جلب مشارکت‌های مردمی در بافت‌های فرسوده و بیان بسته حمایتی دولت و شهرداری در نوسازی و به‌سازی بافت فرسوده برگزار می‌شود.

شایان ذکر است از آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه، نمایشگاهی از آثار منتخب برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود و اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت www.imbf.ir و یا www.maskansazancz.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 9-4653327-0311 داخلی 119 و 120 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول