اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران:

باید از شخصیت‌های بزرگ علمی و فرهنگی ری استفاده برد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به وجود شخصیت‌های بزرگ علمی، فرهنگی و مذهبی در شهرستان ری گفت: باید از شخصیت‌های بزرگ علمی و فرهنگی ری استفاده برد.

باید از شخصیت‌های بزرگ علمی و فرهنگی ری استفاده برد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی جعفری ساعاتی پیش در مراسم تودیع و معارفه رئیس قبلی و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری که در مجتمع فرهنگی ابوالفتوح رازی برگزار شد، اظهار داشت: در مباحث نظری فقط تأکید بر چهار تا کتاب و یک مکتب خاص نیست بلکه این مباحث مکاتب بسیاری را در بر می‌گیرد.

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران گفت: اکثر این مباحث نظری برگرفته از مکاتب غربی است و می‌خواهند مبانی نهادهای اصلی جامعه ما را زیر سئوال ببرند تا بدین وسیله فکر و اندیشه افراد جامعه به‌ویژه جوانان کشورمان را عوض کنند و نیز رفتار و عملکرد آنان را تابع خود کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که در حوزه فرهنگ و هنر تأکید بر مباحث نظری است، افزود: متأسفانه هنوز هم در حال حاضر بسیاری از کتب مدیریتی و مباحث نظری که در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورمان تدریس می‌شود متعلق به ما نیست و مباحث نظری آن مطابق با نظام جمهوری اسلامی ‌نیست.

جعفری با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ری خاطرنشان کرد: در شهرستان ری به دلیل داشتن شخصیت‌های بزرگ علمی، مذهبی و فرهنگی همانند مراجع عظام، دانشمندان، فرهیختگان و هنرمندان می‌توان با تشکیل گروه‌های کارشناسی از توان فکری و اندیشه آنان حداکثر استفاده را برد.

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه  امروز عصر مدیریت دانش است، بیان داشت: در زمان کنونی وظیفه و نقش مدیر فرهنگی متفاوت تر از قبل می‌باشد و امروز بایستی با برنامه‌ریزی متناسب و با در نظر گرفتن توانایی‌های خودمان به مقابله با دشمنان خود برخیزیم.

علی جعفری در پایان با بیان اینکه به لطف الهی هم اکنون در حوزه اینترنت و در فضای سایبری توانسته ایم به موفقیت های خوبی دست یابیم، افزود: وظیفه اداره ارشاد هماهنگی میان تمام حوزه‌های فرهنگی با توجه به تعدد شاخص‌های آن است، بطوری که با شئونات نظام جمهوری اسلامی هم‌خوانی داشته باشد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با حضور علی جعفری معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان تهران، امیر حسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولان، اساتید، هنرمندان و فرهیختگان شهرستان ری برگزار شد.

در این مراسم سید مهدی مؤمنی معاون آموزشی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری معرفی و از تلاش‌های صمد مومنی رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تقدیر شد.

 

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول