اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم محلات و دلیجان:

بازتاب گفت‌و‌گوی فارس با رئیس جمهور مصر در جهان عالی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی از اقدام خبرگزاری فارس در مصاحبه با رئیس جمهور جدید مصر تشکر کرد و گفت: بازتاب گفت‌و‌گوی فارس با رئیس جمهور مصر در جهان عالی بود.

بازتاب گفت‌و‌گوی فارس با رئیس جمهور مصر در جهان عالی بود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: قطعا قیامی که امروز در کشورهای اسلامی شروع شده یک قیام اسلامی است و این قیام‌ها انگیزه دیگری ندارند.

وی تصریح کرد: اینکه مردم مصر به اسلام‌خواهان رأی دادند نشانگر این است که جوهر حرکت و قیام‌های مردمی در کشورهای عربی یک جوهر اسلام‌خواهانه است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علیرغم تخلفات بی‌شماری که شورای نظامی حاکم بر مصر انجام داد پیروزی اسلام‌خواهان به اندازه‌‌ای چشمگیر بود که نتوانستند آن را کتمان کنند و ترفندی که آنها اندیشیده ‌بودند این بود که رئیس جمهور را به عنوان یک رئیس جمهوری تضعیف شده سر کار آورند.

سلیمی با اشاره به اقدامات شورای نظامی مصر گفت: شورای نظامی مصر برای جلوگیری از پیروزی اسلام‌خواهان چندین اقدام انجام داد از جمله اینکه رئیس جمهور را از فرماندهی کل قوا برکنار، حق قانونگذاری مجلس را منحل و آرای رقیب را عمدا دستکاری کردند و بالا آوردند تا بگویند اقلیت مخالف یک اقلیت پررنگ است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصاحبه مرسی نشان داد که فضای حاکم بر کشور مصر با آنچه توسط شورای نظامی اعلام می‌شود متفاوت است که ما از مواضع مرسی تشکر می‌کنیم و امیدواریم که بر مواضع خود پایبند باشد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال اسلام ارودغانی هستند، ولی امروز فضای حاکم بر مصر اسلام ناب است.

سلیمی با اشاره به بازتاب مصاحبه خبرگزاری فارس با رئیس جمهور مصر در جهان خاطر نشان ساخت: مصاحبه خبرگزاری فارس بی‌شک تاثیر خاص خود را در همه جهان به ویژه دنیای اسلام داشت و من از خبرگزاری فارس و خبرنگار این خبرگزاری که با زمان‌شناسی و موقع‌شناسی توانست فضای یک سویه اطلاعاتی کشور مصر که توسط رسانه‌های غربی انتشار می‌شد را به شکل واقعی نشان دهد و نمایش واقعی فضای حاکم بر کشور مصر را به جهانیان نشان دهد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول