اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

امروز نگاه تمام کشورهای اسلامی به انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: امروز نگاه تمام کشورهای اسلامی به انقلاب اسلامی است.

امروز نگاه تمام کشورهای اسلامی به انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، علی پیرفلک صبح امروز در همایش پدران آسمانی با بیان اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس، تمام مردم و مسئولان از رزمندگان روحیه‌دهی در ایثار و پایداری را یاد گرفتند به موقعیت حساس در کشور اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نگاه تمام کشورهای اسلامی به انقلاب اسلامی است که باید روش و راه ولایت فقیه را در پیش بگیریم که آن مقابله با استعمارگران و مستکبران است.

پیرفلک تصریح کرد: ایران اسلامی منزلت، افتخار و اعتبار را به سادگی به دست نیاورد بلکه با خون شهدا، رهبری امام راحل و رهبری و پایداری خانواده شهدا حاصل کرد.

فرماندار قائمشهر همچنین به نسل سوم انقلاب اشاره و بیان کرد: این نسل را که توسط شهدا به یادگار گذاشته شد و قرار است مملکت را در آینده به آنها تحویل دهیم باید با تمام توان حفظ شوند.

وی اظهار داشت: امروز همه در کشور عزت، سرافرازی، آرامش، ثبات و اقتدار خود را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و نباید این سربلندی را فراموش کنیم. البته این ملت بعد از حوادث دفاع مقدس با تمام وجود در کنار امام راحل، شهدا و رهبری انقلاب حلقه زدند.

پیرفلک به حوادث پس از انتخابات 88 و جریان فتنه اشاره کرد و بیان داشت: امروز دشمن به دنبال حمله و تهاجم به مردم، انقلاب و نظام است و آن واقعه 88 که ملت پاسخ کوبنده و محکم دادند را مدیون شهدا هستیم. شهدا با ایمان راسخ، شجاعت بی‌نظیر و درک و بینش از مرزهای انقلاب دفاع کردند.

حجت‌الله مولایی قراء بخشدار مرکزی قائمشهر نیز قائمشهر یکی از شهرهای پیشرو در برگزاری همایش پدران آسمانی دانست که اکنون همایش‌هایی در سطح کشوری برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: برگزاری این همایش در درجه نخست برای مسئولان و مردم و فرزندان شاهد تلنگری است که یاد، نام، آرمان و اهداف شهدا را به یاد آورند.

این مسئول همچنین برگزاری یادواره‌ها، جشن‌ها و به‌ویژه همایش پدران آسمانی را برای همه و یاد شهدا بودن را تلنگری دانست و افزود: باید به فرزندان شاهد که به عنوان میراث داران شهدا بیشتر توجه داشته باشیم .

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول