اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

فرهنگ ایثار به برکت حضور جانبازان زنده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت:‌ امروز به برکت حضور جانبازان فرهنگ ایثار و شهادت که یک گنج ارزشمند برای نظام محسوب می‌شود در جای جای کشور زنده است.

فرهنگ ایثار به برکت حضور جانبازان زنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در مراسم بزرگداشت روز جانباز که امروز در تالار مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اظهار کرد: حضرت عباس(ع) در والاترین درجه قرار دارد، چرا که ایشان در ولایت‌پذیری به حد کمال رسید.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل العباس(ع) مطیع کامل امام زمان خود بود تصریح کرد: جانبازان امروز ما نیز به پیروی از حضرت عباس(ع) از فرمان رهبر زمان خود پیروی کرده و در این راه ایثارگری کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه جانبازان سرمایه‌های ارزشمندی برای کشور هستند تاکید کرد: امروز به برکت حضور جانبازان فرهنگ ایثار و شهادت که یک گنج ارزشمند برای نظام محسوب می‌شود در جای جای کشور زنده است.

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های اساسی برداریم تاکید کرد: هر کاری که بدون توجه به این فرهنگ انجام شود، خیر نخواهد بود.

عرب‌انصاری ضرورت پاسداشت مقام جانبازان و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برای حفظ نظام اسلامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است و ما باید این تلاش‌ها را قدر دانسته و از دستاوردهای نظام پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری کشور در مسیر عدالت و پیشرفت در حال حرکت است افزود: ملت برای تحقق عدالت هزینه‌های بسیاری پرداخت کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تلاش‌های دولت در مسیر تحقق عدالت گفت: البته برخی‌ها که منافعشان با اجرای عدالت به خطر می‌افتاد نسبت به دولت هجمه ایجاد کردند.

شمس‌الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 نفر از جانبازان گرانقدر در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند گفت: جانبازان در همه جا مایه افتخار بوده و مظهر ایثار و ازخودگذشتگی به شمار می‌روند و باید همیشه قدردان ایشان باشیم.

وی ضرورت پاسداشت و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تجلیل از جانبازان گامی در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول