اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

ترویج فرهنگ مهدویت به برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: ترویج فرهنگ مهدویت همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است که به یک برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز دارد.

ترویج فرهنگ مهدویت به برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری جشن نیمه شعبان در این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:‌ باید انگیزه لازم برای حضور باشکوه مردم در جشن نیمه شعبان را ایجاد کرد.

وی افزود: جشن نیمه شعبان نباید به مدت یک شب برگزار شود، بلکه باید با برنامه‌ریزی صحیح این جشن را به مدت یک هفته در شهرستان کهنوج برگزار کرد.

افشارمنش ترویج فرهنگ مهدویت را یکی از مسائل مهم کشور ذکر و تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهدویت همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است که به یک برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز دارد.

وی ابراز داشت: باید تلاش شود تا با تقویت محتوای برنامه‌های جشن نیمه شعبان، کیفیت برنامه‌ها را افزایش داد.

عباس اطمینانی فرماندار کهنوج نیز با تأکید بر حضور مسئولان در این جشن اظهار داشت:‌ جشن باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در شأن و منزلت ائمه اطهار (ع) باشد.

وی افزود: باید با ساماندهی جشن‌ها تلاش کرد تا از برگزاری جشن‌های دیگر در شب نیمه شعبان از طرف دستگاه‌های اجرایی اجتناب شود.

اطمینانی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهنوج موظف است تا تبلیغات برگزاری این جشن را از طریق سیستم‌های صوتی و اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز از طریق پیامک به اطلاع مردم برسانند.

وی ابراز داشت: این اداره موظف است با ارسال 2 هزار پیامک به فرهنگیان و عموم مردم شهیدپرور شهرستان‌، از آنها برای شرکت در جشن دعوت به عمل آورد.

اطمینانی عنوان کرد: با همکاری شهرداری و مجمع امور صنفی شهرستان کهنوج نیز باید چراغانی سطح شهر برای شب نیمه شعبان انجام گیرد.

فرماندار کهنوج گفت: همچنین باید با نظارت روابط عمومی فرمانداری آذین‌بندی و نصب پارچه‌نوشته به مناسبت این روز بزرگ توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهنوج انجام گیرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول