اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

مسئولان دفاتر فرهنگ دانشگاه آزاد، معاون می‌شوند/ ابلاغ به‌زودی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به‌زودی تمام مسئولان دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد، معاون دانشگاه می‌شوند که کلیات آن مصوب شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

مسئولان دفاتر فرهنگ دانشگاه آزاد، معاون می‌شوند/ ابلاغ به‌زودی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا صالحی پیش ازظهر امروز در نشست مشترک روسای واحد و مسئولان دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی، رشد بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را بیانگر دغدغه‌های فرهنگی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

وی گفت: مطالباتی که 10 سال به دنبال آن بودیم در همین مدت کوتاه توسط  دانشجو محقق شد که مهم‌ترین آن افزایش بودجه فرهنگی بود و دیگر بحث پست سازمانی مسئولان دفاتر فرهنگ اسلامی است که زمینه ارتقای آن فراهم شده و به‌زودی تمام مسئولان دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاه، معاون دانشگاه می‌شوند که کلیات آن مصوب شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: بودجه های فرهنگی بر اساس برنامه هزینه خواهد شد و 51 شاخص برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

صالحی تاکید کرد: در بین 108 دستگاه اجرایی و وزارتخانه دانشگاه آزاد اسلامی در پنج سال پیاپی درامر اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز در اجلاس سراسری اقامه نماز مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر تجهیز و توسعه امکانات دفاتر فرهنگ اسلامی تاکید کرد و افزود: باید نیروهای متخصص و مبتکر در دفتر فرهنگ اسلامی به کارگرفته شوند و آنچه که درحوزه فرهنگ اثرگذار است فعالیت از روی اعتقاد و باور است.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار اقدام به راه‌اندازی سامانه اطلاعات و آمار فرهنگی کرده و این سامانه توانایی دریافت اطلاعات عملکرد مناطق و واحدهای دانشگاهی را به صورت روزانه داشته و قادر است گزارش‌های تحلیلی آن را به صورت نمودارهای آماری ارائه کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول