اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین اعتبار

فرهنگسرای تابستانه برای دانشجویان زنجانی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار، جهاد دانشگاهی زنجان در اماکن مربوط به خود اقدام به تاسیس فرهنگسرا در قالب "فرهنگسرای تابستانه" برای دانشجویان استان زنجان می‌کند.

فرهنگسرای تابستانه برای دانشجویان زنجانی ایجاد می‌شود

مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه آمار درستی از تعداد دانشجویان استان زنجان در دست نیست، اظهار داشت: بر اساس گفته‌ها استان زنجان قریب به 80 هزار دانشجو دارد.

وی با بیان اینکه قریب 40 هزار نفر از دانشجویان در دانشگاه‌های داخل استان زنجان تحصیل می‌کنند، افزود: برای این دانشجویان و همچنین دیگر دانشجویان شاغل به تحصیل در سایر استان‌ها که با تعطیلی دانشگاه‌ها به داخل استان بر‌می‌گردند، هیچ برنامه‌ای تدارک دیده نشده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با یادآوری تجربه برگزاری تابستان ماندگار در سال گذشته توسط جهاد دانشگاهی تصریح کرد: با احصای نقاط قوت و ضعف این طرح دوره‌هایی با عناوین مختلف از جمله عرفان اسلامی، مهدویت، عرفان‌های کاذب و یا دوره‌های مهارتی در قالب فرهنگسرای تابستانه برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ایران مرز پرگهر را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانشجویان اعلام کرد و افزود: دانشجویان در قالب این طرح ضمن بازدید از مراکز صنعتی مهم، یک سفر تفریحی هم به یکی از مراکز تفریحی استان انجام می‌دهند.

عباسی اجرای طرح تابستانه را منوط به تامین اعتبار دانست و ادامه داد: اجرای این طرح 80 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد که نیمی از آن تامین شده است.

وی با اشاره به نزدیک‌بودن استان زنجان به مراکز استان‌های همجوار تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان زنجان در صدد بررسی تبدیل زنجان به مرکز دانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از موفقیت استان زنجان در کسب مجوز شورای عالی گسترش فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این مرکز یک مرکز تخصصی فرهنگ و فناوری‌های نوین رسانه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه مجوز ایجاد مرکز تخصصی فرهنگ و فناوری‌های نوین رسانه‌ای برای نخستین بار به یک استانی خارج از تهران داده شده است، اضافه کرد: در این مرکز رشته‌هایی مانند انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای و همچنین شبکه و فضای مجازی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول