اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش:

رسانه‌ها در توسعه فرهنگ زکات عملکرد مطلوبی دارند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش گفت: رسانه‌ها در توسعه فرهنگ زکات عملکرد مطلوبی دارند.

رسانه‌ها در توسعه فرهنگ زکات عملکرد مطلوبی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید حمید موسوی بعد از ظهر امروز در نشست مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و همواره در راستای حمایت از اقشار نیازمند جامعه گام برداشته است.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطر نشان کرد: رفع دغدغه‌های مالی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از مسائل مهمی است که مورد توجه مسئولان این نهاد عظیم است و در کنار آن به سایر نیازهای ایشان نیز توجه گسترده می‌شود.

موسوی ادامه داد: توجه به نیازهای فرهنگی یکی از مسائل مهمی است که در اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) به آن توجه می‌شود و در سال‌های اخیر گسترش یافته است.

وی افزود: زکات یکی از احکام دین مبین اسلام است که در صورت عمل دقیق به این فریضه الهی می‌توان سهم بالایی از نیازهای اقتصادی و مالی اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر را برطرف کرد.

این مسئول بیان داشت: در گذشته این فریضه الهی به فراموشی سپرده شده بود و با ظهور انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد احیای این سنت حسنه الهی در جامعه بوده‌ایم.

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: تشکیل ستاد احیاء زکات در سال‌های اخیر زمینه‌ساز گسترش فعالیت‌ها در زمینه ترویج امر زکات بوده و این ستاد در سال‌های اخیر تاثیر شگرفی بر ترغیب مردم به عمل به این فریضه الهی داشته است.

موسوی ابراز داشت: توجه به عنصر تبلیغات در ترویج فریضه الهی زکات از مسائل مهمی است که در بخش آبپخش به آن توجه داشته‌ایم و برنامه‌های خود را بر این روش منطبق کرده‌ایم.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف زکات ادامه داد: امروزه تبلیغات گسترده و فراگیر نقش ارزنده‌ای در پیشبرد کارها دارد و ستاد زکات نیز از این قضیه مستثنی نیست و رسانه‌ها همکاری بسیار خوبی با ما داشته‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه توزیع هدایای تبلیغاتی در مساجد بخشی از اقدامات تبلیغاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش است گفت: در سه ماهه گذشته توانستیم هدایای تبلیغی شامل سررسید، خودکار، پوستر، ساعت دیواری و تراکت‌های تبلیغی را بین ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی توزیع کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول