اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست سال جاری

1360 سند مالکیت در جیرفت و عنبرآباد صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت گفت: تعداد یک‌هزار و 364 سند مالکیت در سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد صادر شده است.

1360 سند مالکیت در جیرفت و عنبرآباد صادر شد

جواد فاریابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: امیدواریم به برکت روح بلند و ملکوتی امام راحل و خون شهدای انقلاب اسلامی زمینه گسترش عدالت و پیشرفت بیشتر در مملکت اسلامی و جهان را شاهد باشیم.

وی افزود: به برکت انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام امور از جمله صدور سند مالکیت از تحولات شگرفی برخوردار شده است.

فاریابی تعداد اسناد مالکیت صادره در سال جاری را یک‌هزار و 364 سند ذکر و تصریح کرد: میزان اسناد مالکیت صادره تا سال 1357 با دوران 30 ساله پس از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست.

وی ابراز داشت: با اجرای سه مرحله برنامه‌های پنج ساله توسعه دوم، سوم و چهارم برای اکثر روستاهای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد سند مالکیت صادر شده است.

فاریابی عنوان کرد: با توجه به قانون الحاقی از این پس تمام روستاهای بیش از 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار نفر مشمول صدور سند مالکیت می‌شوند.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت گفت: بر همین اساس شهرهای ساردوئیه و دوساری در اولویت صدور سند مالکیت قرار داده‌اند.

فاریابی بیان داشت: قانون رسیدگی به مسکن‌های فاقد سند در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

وی اذعان داشت: ما نیز منتظر ابلاغ آیین‌نامه آن هستیم تا از این طریق مشکل شهروندان فاقد سند مالکیت برطرف شود.

فاریابی با بیان اینکه طرح کاداستر شهرهای جیرفت و عنبرآباد به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح برای اراضی کشاورزی و ملی نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد اجرای طرح کاداستر در این دو شهرستان، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت با کمبود اعتبار مواجه است.

فاریابی تصریح کرد: به همین دلیل از فرمانداران جیرفت و عنبرآباد تقاضا می‌شود در کمیته برنامه‌ریزی این اداره را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول