اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن داراب خبر داد

تحویل بیش از 3300 سند مالکیت به روستائیان داراب

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن داراب گفت: تاکنون در این شهرستان 3 هزار و 375 سند مالکیت صادر و تحویل روستائیان داراب شده است.

تحویل بیش از 3300 سند مالکیت به روستائیان داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، عباس خالقداری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تامین نیازهای روستائیان و مردم ساکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، چهار پروژه مهم مسکونی در این شهرستان در دست اجرا  قرار گرفته است که شامل  16 واحدی، 140 واحدی، 90 واحدی و 40 واحدی خیرین مسکن‌ساز این شهرستان است.

به گفته وی در راستای تامین نیاز مسکن مردم وام بهسازی مسکن روستایی، وام قرض‌الحسنه، وام مقاوم‌سازی و ودیعه مسکن پرداخت شده که شامل 7 میلیارد و 915 میلیون ریالی بهسازی، 23 میلیارد و 571  میلیون ریالی قرض‌الحسنه، 583 میلیارد و 395 میلیون ریالی مقاوم‌سازی و 600 میلیون ریالی ودیعه مسکن ویژه مستاجران کم‌درآمد شهری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین این نهاد با اقدام به ساخت شهرک‌های مسکونی در تامین نیازهای مردم کوشیده است و این حرکت با ساخت 12 شهرک ادامه دارد.

خالقداری افزود: از دیگر اقدام مهم بنیاد مسکن داراب، تملک و واگذاری زمین بوده که در این راستا 11 هزار و  126 زمین روستایی و 700 زمین شهری واگذار شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب اذعان داشت: تاکنون هشت خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 240 میلیون ریال احداث و تحویل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شده است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول