اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل:

29 هزار فقره سند مالکیت تک برگی در اردبیل صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل از صدور 29 هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان در سال گذشته خبر داد.

29 هزار فقره سند مالکیت تک برگی در اردبیل صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل، شهرام دهقانی اظهار داشت: جلوگیری از جعل اسناد، اصلاح شیوه نوشتاری، درج اطلاعات جدید و مورد نیاز، ایجاد زیرساخت‌های آی.تی برای تحقق دولت الکترونیک، چاپ نقشه کاداستر و درج دقیق مشخصات مالک از مزایای این سند می‌باشد.

وی کسب رتبه اول اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل در عملکرد سیستم پرداخت الکترونیکی وجوه( POS) در دفاتر اسناد رسمی را از موفقیت‌های این اداره کل برشمرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل خاطرنشان کرد: برای تحقق ثبت نوین و گسترش هرچه بیشتر دولت الکترونیک این اداره کل اقدام به راه‌اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی (POS) در دفاتر اسناد رسمی فعال در واحدهای ثبتی استان کرد.

دهقانی بیان داشت: راه‌اندازی و اجرای این سیستم نه تنها در ارتقای سلامت اداری بسیار موثر بود بلکه در زمینه جلوگیری از مراجعات مکرر مردم و رفع ترافیک و هدر رفت انرژی و بویژه تکریم ارباب رجوع بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول