اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته صورت گرفت

صدور 68 هزار سند مالکیت در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: از تیر ماه سال گذشته تا تیر ماه سال جاری 68 هزار سند مالکیت در استان کرمان صادر شده است.

صدور 68 هزار سند مالکیت در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین صعید ظهر امروز در نشست مطبوعاتی مدیران کل سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان کرمان افزود:‌ همچنین در زمینه صدور اسناد مالکیت کاداستر طی یک سال گذشته 67 هزار سند صادر شده است.

صعید خاطرنشان کرد: 16 هزار و 400 فقره سند مالکیت نیز در این مدت تفکیک شده‌اند که بیشتر مربوط به آپارتمان‌های مرکز استان کرمان است.

وی تصریح کرد: 107 هزار مورد استعلام نیز طی سال گذشته توسط مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک استان کرمان انجام شده است.

صعید آمار معاملات دفاتر اسناد رسمی در استان کرمان را 334 هزار مورد عنوان کرد و ابراز داشت: درآمد حاصل از این معاملات 90 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان درآمد حاصل از اسناد کاداستر نیز 12 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در زمینه ثبت شرکت‌ها شاهد افزایش آمار بودیم به طوری که طی یک سال گذشته یک هزار و 576 شرکت با درآمد 3 هزار میلیارد ریال ثبت شده است.

وی افزود: درآمد حاصل از اجرای اسناد رسمی نیز طی یک سال گذشته 16 هزار میلیارد ریال و درآمد حاصل از وصول مطالبات بانکی 90 هزار میلیارد ریال بوده ست.

صعید تصریح کرد: از تیر ماه سال گذشته تا تیر ماه سال جاری 30 هزار و 927 مورد ازدواج و 3 هزار و 173 طلاق در استان کرمان به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: آمار ازدواج در سال 89 تعداد 29 هزار و 232 مورد و آمار طلاق 3 هزار و 173 مورد بوده است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول