اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان مرکزی:

76 هزار سند مالکیت روستایی در استان مرکزی صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان مرکزی از صدور 76 هزار و 890 جلد سند مالکیت روستایی در 529 روستای استان خبر داد.

76 هزار سند مالکیت روستایی در استان مرکزی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا رضافرح صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: این تعداد سند مالکیت روستایی از زمان صدور سند مالکیت روستایی تا پایان سال گذشته صادر شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس در برنامه پنجم توسعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری ثبت اسناد و املاک موظف به صدور سند مالکیت روستایی در شهرهای زیر 25 هزار نفر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان مرکزی همچنین از اجرای طرح هادی در 107 روستای استان طی سال گذشته خبر داد و بیان داشت: این تعداد طرح هادی با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و با مشارکت مردم از محل اعتبارات مربوطه و با صرف اعتباری بالغ بر 125 میلیارد و 800 میلیون ریال به اجرا درآمد.

به گفته وی در مجموع 326 روستا با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

رضافرح ادامه داد: در بخش تهیه و بازنگری طرح هادی نیز در سال گذشته 22 طرح هادی و 24 طرح بازنگری با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 740 میلیون ریال در دستور کار قرار داشت که با تهیه و بازنگری این تعداد طرح در مجموع 825 روستای بالای 20 خانوار استان دارای طرح شده و طرح هادی در 97 روستای استان بازنگری شد.

این مسئول با اشاره به ساخت بیش از 60 واحد مسکونی در قالب طرح تامین مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری و ایجاد واحدهای مسکونی ارزان قیمت در سطح شهرستان‌های استان اذعان داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 700 واحد مسکونی در قالب این طرح در دست اجرا است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول