اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

14.5 میلیارد تومان اعتبار بویین‌زهرا در سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: اعتبار کلی این شهرستان برای سال 91 بالغ بر 14 میلیارد و 500 میلیون تومان است که در 15 فصل برای واریز تدوین شده است.

14.5 میلیارد تومان اعتبار بویین‌زهرا در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد با بیان اینکه اعتبار این شهرستان در سال 91 بیش از 14 میلیارد و 492 میلیون تومان است، اظهار کرد: این میزان از بودجه به طور کل در بیش از 15 سرفصل مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، و خدماتی برای سال جاری گرده‌ آمده و طی روز‌های گذشته تدوین شده است.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی نشده در سال 90 در شهرستان بویین‌زهرا افزود: امیدواریم که مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف در این شهرستان نسبت به پیگیری جدی‌تر امور اجرایی اهتمام بیشتری داشته و در این زمینه همت و تلاش مضاعفی را به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش‌های این شهرستان روند روبه رشد و امیدوار‌کننده‌ای در حوزه‌های گوناگون تولیدی، عمرانی، زیربنایی و نیز رسیدگی به مشکلات دیده می‌شود، تصریح کرد: قطعا مدیران و کارکنان ادارات و نهاد‌های شهری با دغدغه بیشتر نسبت به مسائل شهروندان می‌توانند زمینه‌ساز جهش شاخصه‌های مختلف در این شهرستان شده و مقدمات رضایت‌مندی و احساس شعف هر‌چه بیشتر عموم مردم ولایت‌مدار و سخت‌کوش شهرستان بویین‌زهرا در حوزه‌های گوناگون خدماتی و سازندگی را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با قدردانی از تلاش ارگان‌ها و ادارات در سال گذشته در عرصه پیگیری مطالبات و درخواست‌های شهروندان عنوان کرد: در شرایط کنونی ضرورت دارد که با ارج نهادن به مسئله بسیار مهم و حساس تکریم ارباب‌رجوع موجب تعالی مضاعف‌تر در روند کار‌ها و فعالیت‌های اداری شد.

طاهرخانی افزایش قابل توجه شاخصه‌های مربوط به تولید و صنعت در این شهرک‌های صنعتی و نواحی خدماتی این شهرستان در بخش‌‌های مرکزی، شال و رامند را بسیار رضایت‌بخش و امیدوار‌کننده دانست و تصریح کرد: تمام پیشرفت‌ها و رشد‌هایی که در زمینه‌های گوناگون برای این شهرستان حاصل می‌آید به طور قطع و یقین ثمره کار و همت شبانه‌روزی کارگران و صنعت پیشگام زحمتکش است.

وی در خاتمه با ارائه گزارشی کوتاه پیرامون رشد شاخصه‌های سرمایه‌گذاری در بویین‌زهرا افزود: در سال 91 برنامه‌های فراوانی در این زمینه در شهرستان بویین‌زهرا به مرحله انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول