اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار املش:

شاخص‌های محرومیت در توزیع اعتبارات لحاظ شود

خبرگزاری فارس: فرماندار املش بر توسعه روستاهای کمتر توسعه یافته تاکید کرد و گفت: شاخص‌های محرومیت در توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها لحاظ شود.

شاخص‌های محرومیت در توزیع اعتبارات لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، محمد اکبری در جلسه شورای اداری این شهرستان خواستار بازدید بیشتر مدیران به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته شد و اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات مردم نیازمند تلاش بیشتر مسئولان است.

وی بر توسعه روستاهای کمتر توسعه یافته تاکید کرد و افزود: شاخص‌های محرومیت باید در توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها لحاظ شود.

اکبری با بیان اینکه جمعیت تنها یکی از شاخص‌های تخصیص اعتبارات است، تصریح کرد: پیشرفت روستاهای کمتر توسعه یافته نیازمند تلاش ویژه است.

فرماندار املش اظهار امیدواری کرد مردم در آینده نزدیک ره‌آورد سفرهای شهرستانی را لمس کنند و گفت: مدت 21 سال است مردم روستای تابستان‌نشین با مشکل رانش زمین مواجه‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در روستای تابستان‌نشین نمی‌توانند ساختمان احداث کنند، خاطرنشان کرد: روستاهای املش از مناطق نمونه گردشگری محسوب می‌شوند اما در محرومیت و فقر هستند.

اکبری به تشکیل کارگروه برطرف کردن مشکل روستای تابستان‌نشین با دستور استاندار گیلان اشاره کرد و افزود: مشکلات روستای تابستان‌نشین در کارگروه مذکور بررسی شد.

فرماندار املش ابراز کرد: امیدواریم املش در سفر دیگر شهرستانی استاندار گیلان کاملاً تغییر کند.

وی بیان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در توزیع اعتبارات به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در جلسه مذکور با تاکید بر ارائه آمار مقایسه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال‌های گذشته گفت: افزایش فعالیت‌های عمرانی از سال 84 تاکنون بسیار بوده است.

حجت شعبانپور با بیان اینکه فعالیت مدیران در عرصه‌های مختلف باید نشان داده شود، بیان کرد: تنها محرومیت‌ها در جلسه‌ها مطرح می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول