اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

جایگاه اعتباراتی فارس در کشور مناسب نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه استان فارس از نظر اعتبارات مناسب نیست.

جایگاه اعتباراتی فارس در کشور مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: سهم اعتباراتی این استان در کشور جایگاه مناسبی ندارد و فارس از نظر اعتبارات در جایگاه 23 قرار دارد که این رتبه برازنده این استان نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه‌های اجرایی این استان باید برای تحقق و جذب اعتبارات پروژه‌ها تمام تلاش خود را به‌ کار گیرند.

وی با تاکید بر جداسازی سهم اعتبارات دو درصدی نفت و گاز و اعتبارات استانی تصریح کرد: به نظر می‌رسد جداسازی اعتبارات استانی از دو درصدی نفت و گاز باعث می‌شود که فارس بتواند اعتبارات بیشتر و قابل قبول‌تری جذب کند.

قادری فارس را استان برخورداری ندانست و افزود: جایگاه 23 اعتبارات استانی برای فارس که استان برخورداری محسوب نمی‌شود، قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اعتبارات ماده 180 نیز تصریح کرد: بخشی از این اعتبارات به صورت ملی توزیع می‌شود که دستگاه‌های اجرایی در این راستا نیز باید تلاش کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری و توزیع اعتبارات مصوبات سفر توسط دفتر مقام معظم رهبری گفت: از آنجا که اعتبارات سفر به طور مستقیم توسط دفتر مقام معظم رهبری توزیع می‌شود باید دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق حداکثری اعتبارات تلاش کنند.

وی در پایان ضمن انتقاد از عدم جذب بودجه‌های پژوهشی در سال گذشته بر ضرورت تلاش در راستای جذب اعتبارات پژوهشی تاکید کرد.

به گزارش فارس، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس به ریاست استاندار این استان و با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول