اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

143 میلیارد تومان اعتبار عمرانی کرمان جذب نشده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: 143 میلیارد تومان اعتبار طرح‌های عمرانی در 47 دستگاه اجرایی استان جذب نشده‌ است.

143 میلیارد تومان اعتبار عمرانی کرمان جذب نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به پروژه‌های مصوب سفرهای دولت در کرمان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات طرح‌های خود و گزارشات کار را از طریق سامانه الکترونیکی ارائه کنند، زیرا ستاد تمام اطلاعات را از سامانه می‌گیرد.

وی افزود: در سال جاری اولویت کارها با پروژه‌های سفرهای دولت ‌است که دور اول 135 درصد و در دور دوم نیز 167 درصد تعهد اعتبار تأمین شده، اما تأکید داریم تا پروژه‌هایی که نیاز به اعتبار دارد، مشخص شود تا طرح نیمه تمام نداشته باشیم.

تکلوزاده تصریح کرد: 36 طرح مهر ماندگار در استان کرمان وجود دارد که به شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام و مقرر شده میزان اعتبار لازم برای این طرح‌ها تأمین و تا پایان دولت دهم به اتمام برسند.

وی افزود: البته بعضی از این طرح‌ها آماده بهره‌برداری و تعدادی بالای 80 درصد پیشرفت داشته‌اند و دستگاه‌های اجرایی باید به این پروژه‌ها توجه ویژه داشته باشند و در این راستا پیگیری دستگاه‌ها و رصد مشکلات و رفع آنها لازم است و باید کار سرعت یابد.

تکلوزاده با اشاره به باقیمانده اعتبار طرح‌های عمرانی استان کرمان در سال 90 افزود: 143 میلیارد تومان اعتبار در 47 دستگاه اجرایی جذب نشده‌ که باید روند کارها در ذی‌حسابی و سایر بخش‌ها تسریع شود تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید و این مسئله باید تا قبل از پایان سال مالی جمع و تکلیف مشخص شود.

وی با اشاره به بودجه سال 91 گفت: ضوابط اجرایی بودجه ابلاغ شده، اما هنوز جداول استانی و دستورالعمل توزیع به ما ابلاغ نشده که به محض اعلام، کار را نهایی و براساس شاخص‌ها سهم شهرستان‌ها به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: براساس بند یک ضوابط اجرایی بودجه هرگونه پرداخت از محل تملک دارایی برای حقوق و مزایا در دستگاه اجرایی ممنوع است.

تکلوزاده افزود: پرداخت در زمینه هرگونه فعالیت‌های قرآنی، دینی، ورزش و سلامت در دستگاه‌ها از محل بودجه مشخص شده مجاز است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول