اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

9 پل روستایی شفت اعتبار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از تخصیص اعتبار برای تکمیل 9 پل روستایی در این شهرستان خبر داد.

9 پل روستایی شفت اعتبار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت بعد از ظهر امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل 9 عدد پل در سطح روستاهای شهرستان شفت تامین اعتبار شد، اظهار کرد: در 9 ماه اخیر تلاش فراوانی برای تکمیل پل‌های روستایی و یا طراحی اجرای پل‌های مورد نیاز در سطح روستاهای شفت صورت گرفته و رتبه این شهرستان در سطح گیلان هم‌اکنون جزو دو شهرستان نخست در زمینه ساخت پل‌های روستایی است.

وی گفت: در هفته جاری اعتبار ساخت و یا تکمیل 9 پل روستایی به حساب دهیاری‌ها واریز شد و از شوراها و دهیاران انتظار می‌رود با نگاه فنی و روحیه انقلابی به فکر خدمت به مردم روستا باشند و از فرصت پشتیبانی‌های دولت خدمتگزار نهایت استفاده را برای توسعه روستاها را ببرند.

فرماندار شفت، مهم‌ترین پروژه‌ها را ساخت پل ارتباطی منطقه «نهزم به زرد کام» دانست و تصریح کرد: ساخت این پل از آرزوهای مردم زرد کام بوده و 100 میلیون ریال اعتبار برای این پل در این مرحله جذب شده است.

شفیعی‌ثابت از واریز 162 میلیون و 700 هزار تومان به حساب دهیاری‌های شهرستان شفت برای اجرای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی  خبر داد.

وی افزود: طبق پیشنهادها، برنامه‌ریزی‌، امکان‌سنجی و ارزیابی درخواست مردم روستاها، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران، پیگیری شده تا این اعتبار به حساب دهیاران پیش از آغاز فصل تابستان که فرصت مناسبی برای اجرای پروژه‌ها است واریز شود.

این مسئول، ترمیم برخی از خسارت‌های سیل، اجرای ساخت چند پل، مطالعه احداث بوستان روستایی، کمک به امور ورزشی روستاها و احداث غسالخانه و دهیاری را از جمله فعالیت‌های مصوب شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها که با امانتداری، تلاش، پیگیری و اجرای به موقع و فنی پروژه‌ها، خدمات شایسته‌ای را به روستائیان عزیز اجرا کنند و ما در فرمانداری همواره حامی شوراها و دهیارانی هستیم که با روحیه انقلابی و جهاد گونه در عرصه خدمت بی‌منت گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول