اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نکا:

برگشت اعتبار از سوی دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نکا گفت: برگشت اعتبار از سوی دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست و تا پایان سال مالی مدیران باید در این راستا چاره‌اندیشی کنند.

برگشت اعتبار از سوی دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری صبح امروز در جمع مدیران شهرستان نکا در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: بدون هیچ تعارف به دستگاهی که برگشت بودجه و اعتبار داشته باشد اعتبار جدید اختصاص نمی‌دهیم.

وی در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست با مطالعه هرچه بیشتر قوانین بودجه در راستای برنامه‌ریزی اعتبارات و بودجه اقدام کنند.

آزادی‌کناری در ادامه با اشاره به عدم‌ساخت ساختمان ثبت و اسناد نکا بیان داشت: مسکن و شهرسازی به تعهدات خود در قبال ساخت این ساختمان با وجود دارا بودن 50 میلیون تومان اعتبار و همچنین با دارا بودن 95 میلیون تومان اعتبار برای ساخت کتابخانه در این شهرستان عمل نکرده و باید در این راستا فعال‌تر و پویاتر عمل کند.

فرماندار شهرستان نکا در ادامه با تاکید بر مناسب‌سازی پیاده‌روها، ادارات و بانک‌ها برا ی عبور و مرور معلولان و جانبازان خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی تکلیف قانونی است و امیدواریم دستگاه‌ها هرچه زودتر در این راستا اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: به دستگاه‌های اجرایی اعتباراتی نیز درباره مناسب‌سازی اختصاص می‌دهیم ولی این اعتبارات به بانک‌ها اختصاص نمی‌یابد.

آزادی‌کناری با سال حمایت از تولید ملی تصریح کرد: باید  از تولید ملی حمایت همه‌جانبه انجام شود، ولی در این راستا با کارفرمایان و سرمایه‌گذارانی که علیه قانون رفتار کرده و به نوعی قانون‌گریز هستند مدارا نمی‌کنیم چرا که معتقدیم نباید به بهانه حمایت از کار و سرمایه داخلی سرمایه‌ها را بر باد داد.

وی یادآور شد: اگر سرمایه‌گذاری زیاده‌خواه باشد و ایجاد اشتغال را پتکی بر سر ما فقرا قرار دهد تا از زیر بار هزینه‌های آب، برق، گاز و تلفن بیرون رود و این هزینه‌ها را نپردازد ما قاطعانه با آن برخورد می‌کنیم.

این مسئول گفت: از سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذارای واقعی در شهرستان را دارند با کمال میل استقبال و مدارا می‌کنیم تا برای توسعه و شکوفایی همه جانبه کشور ایران اسلامی خود گام برداریم.

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به وضعیت ایران و منطقه در جهان خاطرنشان کرد: اسلام اکنون به وجود برکت ایران اسلامی در حال رشد و توسعه و دشمن و استکبار رو به تضعیف است.

آزادی‌کناری اضافه کرد: بیداری اسلامی اکنون به برکت عزت اسلامی روز به روز در حال گسترش است و اکنون صهیونیست نه تنها به فکر توسعه نیست بلکه نگران حفاظت از مرزهای خود است.

وی متذکر شد: نفی استکبار امروز حرف همه مردم منطقه است، اما هیچ گاه نظامی همچون نظام ما در منطقه تحقق نمی‌یابد چرا که اعتقادی به ولایت و امامت ندارند و اگر عده‌ای اعتقاد داشته باشند ساز و کار مناسب سیاسی برای این کار ندارند و ایران اسلامی همچنان ام‌القرای جهان اسلام است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول