اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شال:

اعتبار کم در برخی از شهرداری‌ها موجب افت پروژه‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شال گفت: اعتبار کم در برخی از شهرداری‌ها موجب افت پروژه‌های عمرانی می‌شود.

اعتبار کم در برخی از شهرداری‌ها موجب افت پروژه‌ها می‌شود

نبی‌الله اکبرپور در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش شال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه ظرف 10 روز آینده 9 پیمانکار جدید برای تسریع در ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر شال وارد این شهر می‌شوند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و جلساتی که طی روز‌های گذشته در این شهرداری برگزار شد، در سال 91 پروژه‌های عمرانی متعددی در این شهر به مرحله اتمام رسیده و توسط مسئولان بلند‌پایه شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسید.

شهردار شال با بیان اینکه در سال جاری تمرکز شهرداری شال ‌روی ساخت و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر‌ساختی است، افزود: امیدواریم همکاری مردم و مسئولان دیگر در این شهر نیز موجب تسریع هرچه بیشتر در طرح‌های عمرانی شود.

وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای این شهر در سال 91 بالغ بر 10 میلیارد و 600 میلیون تومان است تصریح کرد: 30 درصد از این میزان بودجه در نظر گرفته و تصویب شده سهم پروژه‌های عمرانی و زیرساختی است و مابقی آن نیز مربوط به امورات جاری شهرداری و بخش‌های دیگر است.

شهردار شال با بیان اینکه این شهرداری در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی از نظر کادر اداری و عمرانی ندارد، افزود: با همیاری و مشارکت مردم سبب ایجاد شهری آباد و توسعه یافته شده و میزان رضایت‌مندی عمومی نیز افزایش پیدا می‌کند.

اکبر‌پور عدم بضاعت کافی در حوزه مالی را از مشکلات عمده شهرداری‌ها در اجرای هر‌چه بیشتر و توسعه فعالیت‌ها و خدمات شهری دانست و تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها باید با توجه بیشتر به این مسئله زمینه را برای تحقق اهداف کلان و بزرگ عمرانی در شهر‌ها و نقاط مختلف کشور فراهم کند.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان بویین‌زهرا و دیگر ارگان‌های اجرایی در بویین‌زهرا همواره نسبت به بررسی و رفع موانع عمرانی موجود در شهر شال نگاه و توجه ویژه‌ای را دارند، عنوان کرد: سال 91 قطعا با تلاش جدی‌تر مسئولان عرصه برای دست‌یابی شهر‌ها به توسعه و پیشرفت پایدار مهیا شده و شهروندان طعم شیرین خدمات‌رسانی و ارائه برنامه‌های عمرانی مختلف را می‌چشند.

شهردار شال در خاتمه با بیان اینکه امور مربوط به آب و فاضلاب در شهر‌ شال با سرعت عمل بسیار پایینی به پیش می‌رود، افزود: مهمترین مشکل در زمینه فاضلاب این شهر عدم سیاست‌گذاری مناسب از سوی شهرداران پیشین این شهرداری و نیز اجرای به‌یکباره طرح تعویض فاضلاب خیابا‌ن‌ها و میادین است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول