اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

رشد 30 درصدی اعتبارات عمرانی همدان در سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات عمرانی استان همدان رشد 30 درصدی داشته است گفت: این اعتبارات در سطح ملی از رشد 250 درصدی برخوردار بوده است.

رشد 30 درصدی اعتبارات عمرانی همدان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان خسرو سامری عصر امروز در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با بیان اینکه همدان استانی مستعد در مباحث عمرانی است اظهار کرد: در حال حاضر در استان همدان بیش از 2 هزار و 200 پروژه عمرانی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همدان جزو هشت استانی است که در آن دو راه آهن مجزا ایجاد می‌شود و با توجه به پیگیری‌های انجام شده نیز راه‌های مواصلاتی و آزادراه‌های مهمی در آن ایجاد شده است.

معاون عمرانی استاندار همدان بیان کرد: در راستای انجام کارهای عمرانی در استان اعتبارات بسیار خوبی داده شده که بر این اساس استان بازار بسیار خوبی برای تعریف عرصه‌های مختلف کار و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات عمرانی استان همدان رشد 30 درصدی داشته است تصریح کرد: این اعتبارات در سطح ملی از رشد 250 درصدی برخوردار بوده که در این راستا پروژه‌های بسیار مهمی در بحث عمران استان مورد توجه قرار گرفته است.

سامری خاطر نشان کرد: در بحث عمران و مسائل مربوط به راهسازی در استان همدان پتانسیل‌های بسیاری وجود دارد که در بحث صنعت ساختمان نیز به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته پروانه ساختمانی بیش از 2 میلیون مترمربع در استان همدان صادر شد تصریح کرد: در سال جاری بیش از 400 هزار مترمربع پروانه ساختمانی فقط در شهر همدان صادر شده است.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به سیاست دولت نهم و دهم در ایجاد مسکن در شهر و روستا نیز بیان کرد: تعهد استان همدان در سال گذشته در ایجاد مسکن مهر 26 هزار واحد بود و بیش از 32 هزار واحد در روستاهای استان ایجاد شد و بیش از 30 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به وجود کانی‌های باارزش و نیز واحدهای تولیدی مناسب در استان همدان عنوان کرد: مجموعه فعالیت‌ها استان را در مباحث عمران و آبادانی همگام می‌کنند که با تمام توان همچنان نیز باید پیگیر باشند.

به گفته سامری برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنعت و ساختمان فرصتی برای یافتن قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان است که باید احصا شود تا بر این اساس کالای باکیفیتی در اختیار تولیدکنندگان مباحث عمرانی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزیده شدن سیمان هگمتان همدان در سال گذشته در کشور عنوان کرد: توجه به ایجاد بسترهای مناسب برای امر تولید، ثروت و ایجاد اشتغال توسط مسئولان هدف اصلی است.

معاون عمرانی استاندار همدان در پایان سخنان خود با اشاره به وجود تنگناهای متعدد از نظر تولید در کشور ابراز داشت: امیدوار هستیم با پیگیری‌های مستمر مسئولان این موانع برطرف شود تا بر این اساس کالاهایی باکیفیت مرغوب و قیمت مناسب در اختیار قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول