اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری:

تامین برق 6 هزار واحد مسکن مهر 50 میلیارد ریال اعتبار می‎خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: تامین برق 6 هزار واحد مسکن مهر 50 میلیارد ریال اعتبار می‎خواهد.

تامین برق 6 هزار واحد مسکن مهر 50 میلیارد ریال اعتبار می‎خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد رحمت‌الله حمامیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شرکت، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق این استان تاکنون برق 570 واحد از پروژه‎های مسکن مهر این استان را تأمین کرده است.

وی هزینه صورت گرفته برای تأمین برق این واحدها را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در صورت تأمین اعتبار و آماده‎سازی زیرساخت‎های لازم، این شرکت آمادگی دارد برق شش هزار واحد دیگر از پروژه‌های مسکن مهر این استان را تأمین کند.   

حمامیان تصریح کرد: همزمان با آماده شدن واحدهای درحال ساخت در پروژه مسکن مهر، شرکت توزیع نیروی برق این استان آمادگی لازم برای تأمین برق، تحویل انشعابات برق و نصب کنتور به متقاضیان را دارد.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری تأخیر در آماده‎سازی مسیرهای احداث شبکه را بزرگ‌ترین عامل تأخیر در تامین برق پروژه‎های مسکن مهر اعلام کرد و گفت: به محض ساخت بلوک‌های جدید و آماده‎سازی مسیر برای احداث تجهیزات برق در مسکن مهر، برق‌رسانی به بلوک‎های جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت. 

حمامیان از اجرای فاز دوم روشنایی معابر منظریه شهرکرد خبر داد و گفت: در این مرحله تأمین روشنایی محله میرآباد تا منظریه شهرکرد انجام شده است که برای تامین روشنایی و احداث شبکه 20 کیلو ولت هوایی دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این پروژه با احداث 5/3 کیلومتر شبکه هوایی و نصب 73 اصله پایه تلسکوپی و 33 اصله تیرچراغ برق شبکه 20 کیلو ولت هوایی به بهره‌برداری رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان خاطر نشان کرد: سیستم تأمین روشنایی معابر نه تنها باید از نظر خصوصیات فنی کفایت داشته باشد، بلکه باید از نظر جنبه‎های ایمنی، ارگونومی و استاندارد، نیازهای استفاده کنندگان را برآورده کند.

حمامیان گفت: تلاش شده است که استانداردهای لازم برای تأمین روشنایی برق این محدوده صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: در آینده‎ای نزدیک به محض آماده شدن زیرساخت‎های لازم، طراحی و اجرای روشنایی معابر فاز سوم منظریه شهرکرد نیز انجام شود. 

حمامیان افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری دارای 266 هزار مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی است. 

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول