اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

جانبازان در راه ترویج فرهنگ اسلامی استوار هستند

خبرگزاری فارس: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: جانبازان، همچون مولای خود قمر بنی هاشم(ع) در راه ترویج فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزش‌ها استوار و پابرجایند.

جانبازان در راه ترویج فرهنگ اسلامی استوار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: سوم و چهارم شعبان‌المعظم، سالروز میلاد خجسته بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و پرچمدار دفاع از حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس(ع) به واسطه رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامی به نیکی به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

در این بیانیه آمده است: پاسداران، رادمردانی با آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان شمول هستند که در حساس‌ترین لحظات تاریخ از میان خلق برمی‌خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در راستای رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی‌دارند.

این بیانیه می‌افزاید: نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار به این دلیل است که پاسدار، آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و صیانت از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) برپا شده و داعیه تحقق آن را در جهان امروز دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی(عج) نیز گسترده است.

در بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی آمده است: روز جانباز یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ جانباز عرصه تاریخ حضرت ابوالفضل(ع) است. میلاد با سعادت آن غیورمرد دشت کربلا را گرامی داشته و به یاد فداکاری و جوانمردیش این روز را پاس می‌داریم.

این بیانیه می‌افزاید: جانباز میدان کربلا که در راه پاسداری از دین اسلام، امام و برادر بزرگوارش، دو دست مبارک خویش را نثار کرد، برای مسلمانان نماد ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جانبازان، همچون مولای خود قمر بنی هاشم(ع) در راه ترویج فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزش‌ها استوار و پابرجایند و در هر شرایطی در صحنه حاضرند و از تندباد حوادث نهراسیده و متزلزل نمی‌شوند و این جز در پرتوی ایمان والا و روح مهذب و پاکشان میسر نیست و آنها پاسداران جان بر کف آرمان‌های اسلامی هستند و جامعه را از فرو غلطیدن به بدی‌ها حفظ می‌کنند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این بیانیه با تبریک اعیاد خجسته ماه پر خیر و برکت شعبان، میلاد سه گوهر فروزان اهل‌بیت(ع) و روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گران‌قدر و به ویژه پاسداران و جانبازان عزیز استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره‌گیری از استراتژی بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و در پرتوی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول