اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

برای مقابله با اعتیاد از ظرفیت‌های فرهنگی استفاده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در امر مقابله با اعتیاد باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی استان استفاده کنیم.

برای مقابله با اعتیاد از ظرفیت‌های فرهنگی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عباس حسنی‌محتشم بعد از ظهر امروز در سومین همایش پیشگیری اولیه از اعتیاد در همدان اظهار داشت: باید الگوهای تربیتی خوب را در جامعه برای نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: باید دقت کنیم که نقش ما در نظام تعلیم و تربیت نقش آگاهی دادن و هدایت افراد در مسیر درست و مستقیم الهی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: آنچه که در پیشگیری اولیه برای ما مهم است اجرای نقشه راه و سند تحول بنیادین است که از تمام دستگاه‌های دخیل در این موضوع تقاضای همکاری داریم.

وی تصریح کرد: تکلیف ما در راستای پیشبرد این امر بسیار سنگین است و در امر مقابله با اعتیاد نیز باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی استان استفاده کنیم و کار خوبی را انجام دهیم.

حسنی‌محتشم خاطر نشان کرد: با محوریت کانون جمعیتی که آموزش و پرورش در اختیار دارد اگر بی‌توجه به قشر نوجوان و جوان باشیم در معرض آسیب قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در زمینه پیشگیری از اعتیاد باید در بین جوانان و نوجوانان نگرش منفی و ویران‌کننده این معضل بزرگ را گوشزد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: کلاس‌های مشاوره و آموزش خانواده نیز در آگاهی خانواده‌ها بسیار مؤثر است و آموزش و پرورش در امر آموزش خانواده بسیار موفق عمل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: ما در دفاع مقدس جوانانمان را با همین شیوه امروز مدیریت کردیم و امروز نیز باید با ایجاد خودباوری در میان دانش‌آموزان در راستای پیشرفت بیشتر کشور بکوشیم. 

حسنی‌محتشم در پایان سخنانش گفت: امروز مواد مخدر صنعتی برای تهی کردن ذهن جوان مسلمان ایرانی به بازار آمده که باید تلاش کنیم تا جامعه و جوانانمان را آگاه به برنامه‌های دشمن کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول