اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

بسیج خلاءهای فرهنگی بسیاری را پر کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خدمات بسیج به انقلاب اسلامی را غیرقابل شمارش دانست و گفت: بسیج با فعالیت‌های خود بسیاری از خلاء‌های فرهنگی و کمبودها را جبران کرده است.

بسیج خلاءهای فرهنگی بسیاری را پر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند اظهار داشت: سپاه و بسیج با بصیرت امام خمینی (ره) به وجود آمده و در راه بصیرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز گام بر می‌دارد.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت بسیج در عرصه فرهنگی بسیاری از خلاء‌ها را در کشور پرکرده است، ادامه داد: در شرایط کنونی در بخش فرهنگی در جامعه هرکجا خلائی احساس شود بسیج و سپاه با تلاش‌های خود در راستای پرکردن آن تلاش کرده‌اند که شایسته قدردانی است.

امانی‌پور با تشکر از فعالیت‌های بسیج در طول سال‌های گذشته گفت: بسیج و بسیجیان در طول سالیانی که از انقلاب گذشته توانسته‌اند خدمات بی‌شماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه دهند و گام نهادن بسیج در عرصه اوقات فراغت باعث شده تا در این بخش مشکلات زیادی احساس نشود.

وی افزود: در شهرستان گتوند نیز استقبال جوانان از طرح‌های نشاط و تعالی چه در سال‌های گذشته و چه امسال بسیار خوب بوده و امیدواریم با اجرای این طرح از موهبات آن برخوردار شویم.

امانی‌پور افزود: باید با در نظر گرفتن برنامه‌های کاربردی و مورد نیاز نسل جوان در غنی‌سازی اوقات فراغت آنها گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول