اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی نماز در همدان ایجاد شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بر لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی هنری نماز در همدان تأکید کرد.

دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی نماز در همدان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اکبر فامیل‌کریمی بعد از ظهر امروز در شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فرهنگی هنری نماز با اشاره به میزبانی همدان در راستای برگزاری این جشنواره در سال گذشته اظهار کرد: جشنواره سال گذشته توانایی‌های موجود در استان را در میزبانی این جشنواره به نمایش گذاشت و بر لزوم مداوم بودن حرکت‌های فرهنگی نیز تأکید کرد.

وی با تأکید بر لزوم اجرای وظایف ترسیم شده هر دستگاه در راستای برگزاری این جشنواره در آبان‌ماه سال جاری تصریح کرد: نوع عملکرد دستگاه‌هایی که در سال گذشته به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده و حتی دستگاه‌هایی که عمل نکرده‌اند، باید مشخص شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان برگزاری این جشنواره را برای دومین سال متوالی به میزبانی همدان، امری حساس قلمداد کرد و بر لزوم بکارگیری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای برگزاری هر چه بهتر آن در همدان صحه گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز در همدان را که مطالبه استاندار همدان نیز هست خواستار شد و این مهم را امری لازم در زمینه رصد اثرات و رفع نواقص و کاستی‌های این جشنواره قلمداد کرد.

فامیل‌کریمی با اشاره به تأثیرات عینی برگزاری این جشنواره در سال گذشته در مساجد و در بین نمازگزاران همدان نیز یادآور شد: بازده برگزاری این فعالیت ارزشمند دینی و فرهنگی در سطوح مختلف جامعه قابل رصد و ارزیابی است.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان نیز با اشاره به استقبال دستگاه‌های استانی در راستای برگزاری این جشنواره به میزبانی همدان گفت: این جشنواره در سال گذشته در شش رشته فراخوان کشوری داد.

حسن کرمی‌نور با اشاره به برگزاری این جشنواره در بیست‌ و ششم شهریورماه سال گذشته به میزبانی همدان، خاطر نشان کرد: در سال گذشته بهترین رکن این جشنواره بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات بود که انعکاس کشوری داشت.

وی در پایان سخنان خود به ارسال 41 اثر خارج از زمان تعیین شده جشنواره اشاره و خاطر نشان کرد: بر اساس فراخوان‌های اعلام شده در کشور تعداد 149 اثر فیلم کوتاه، 58 اثر رمان، 82 اثر نمایشنامه‌نویسی و 89 اثر انیمیشن به دبیرخانه این جشنواره در همدان ارسال شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول