اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال صورت می‌گیرد

اجرای طرح قرآنی 1446 در کانون‌ فرهنگی هنری مساجد دنا

خبرگزاری فارس: دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح قرآنی 1446 در کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان دنا خبر داد.

اجرای طرح قرآنی 1446 در کانون‌ فرهنگی هنری مساجد دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا حجت‌الاسلام رضا قاسمی عصر امروز در نشست کانون‌های فرهنگی مساجد این شهرستان اظهار کرد: تدبر و اندیشه در قرآن به عنوان کتاب زندگی مسلمانان در هر زمان لازم و ضروری است.

وی ابراز داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج حفظ قرآن کریم، طرح قرآنی 1446 در کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان و آشنایی با کلام وحی و درک هر چه بیشتر آن در مساجد این شهرستان طرح 1446 در کانون‌های فرهنگی این شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از ابزارها برای رسیدن به اهداف فرهنگی در کشور کانون‌های مساجد است.

 قاسمی کانون‌های مساجد را بستر مناسبی برای جذب جوانان دانست که با ظرفیت‌های خوب در بین جوانان در منطقه باید تلاش زیادی برای جذب آنان به مسجد صورت گیرد که توزیع اعتبارات نیز بر اساس فعالیت و شاخص عملکرد کانون‌ها خواهد بود.

وی افزود: با ایجاد تفاهم‌نامه کاری در سال جدید، اردوهای نخبگان روستایی و عشایری در نیمه دوم تیرماه برگزار و در شهریورماه منتخبین اوقات فراغت و برگزیدگان طرح قرآنی به اردوهای کشوری اعزام خواهند شد.

وی برگزاری این جلسه را اجرای طرح اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دانست و بیان کرد: با اجرای برنامه‌های اوقات فراغت زمینه جذب حداکثری اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به فضای معنوی مساجد صورت گرفته و زمینه بروز استعدادهای درخشان آنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول