اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

حماسه‌های پاسداران در مقابله با ناتوی فرهنگی جاودانه است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: پاسداران و جانبازان، پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف به ویژه مقابله با ناتوی فرهنگی دست به خلق حماسه‌هایی بزرگ زده‌اند.

حماسه‌های پاسداران در مقابله با ناتوی فرهنگی جاودانه است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در پیامی به مناسبت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: سوم و چهارم شعبان، سالروز میلاد بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و پرچمدار دفاع از حریم ولایت، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به واسطه رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و هم‌چنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامی به ترتیب به روزهای پاسدار و جانباز نام‌گذاری شده است.

استاندار هرمزگان در این پیام می‌افزاید: پاسداری آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی(ص) برپا شده و داعیه تحقق آن را در جهان امروز دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی(عج) نیز گسترده است.

استاندار هرمزگان در این پیام تصریح می‌کند: سپاه پاسداران نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران برای ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب و مزدوران آنها بوده و با پیروی از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) عزت و افتخار را پیشه خود ساخته است تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا کند.

عزیزی در این پیام ادامه می‌دهد: یاد و خاطره جان‌فشانی، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های پاسداران و به ویژه سرداران شهید والامقام در عرصه‌های جهاد و شهادت هرگز از لوح خاطره‌ها پاک نمی‌شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می‌ماند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان می‌کند: در هنگامه‌ای که دشمن قدار و فریب خورده استکبار، ناجوانمردانه سرزمین عزیزمان را آماج حملات ددمنشانه قرار داد، سبزپوشان غیرتمند سپاه عشق هم‌پا و هم‌دوش هم‌رزمان خود قامت آراستند و بر دشمن پلید شوریدند و همه آرزوهایشان را بر دل‌های سیاهشان به خفت نشانده و سرافرازانه آوای اقتدار سرودند.

وی در این پیام تصریح می‌کند: پاسداران و جانبازان، پس از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف هم‌چون مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و صنعت و آبادانی میهن عزیز اسلامی دست به خلق حماسه‌های بزرگی زده و با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی‌ناپذیر خود، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن اسلامی برقرار و پابرجا کرده‌اند.

عزیزی در پایان این پیام با تبریک اعیاد خجسته ماه پرخیر و برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گران‌قدر استان هرمزگان و تمامی عاشقان و ره‌‌پویان طریق سرخ شهادت تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، با بهره‌گیری از استراتژی بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول