اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بستک:

امکانات کمیته امداد را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امدداد بستک گفت: در حد توان امکانات مورد نیاز را برای برنامه‌های فرهنگی در اختیار شرکت‌ کنندگان می‌گذاریم.

امکانات کمیته امداد را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد هاشمی‌پور در آیین آغاز به کار دوره‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان از همکاری‌های آموزش و پرورش در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تشکر کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد نیز در طول تابستان دوره‌ها و کلاس‌هایی را برای افراد زیر پوشش خود برگزار می‌کند، اضافه کرد: کمیته امداد نیز در حد توان خود امکانات مورد نیاز را برای برنامه‌های فرهنگی شرکت کنندگان در اختیار خواهد گذاشت.

مدیر کانون فرهنگی آموزش و پرورش بستک نیز گفت: کلاس‌های این کانون به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای برگزار کننده دوره‌های فراغتی در هشت رشته و با بیش از 210 شرکت کننده در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد.

سیدابراهیم کوخردی محل برگزاری این کلاس‌ها را در کانون فرهنگی آموزش و پرورش، دبستان حافظ، سالن تختی تربیت‌بدنی، دبستان مصطفویه، سالن شهید قیسی، سالن عباسیه و مسجد میرزاآباد عنوان کرد.

وی ادامه داد: با همکاری‌های خوب معاونت پرورشی آموزش و پرورش و مدیریت آموزش و پرورش امسال هم روند ثبت‌نام و کیفیت کلاس‌ها از روند خوبی برخوردار خواهد بود چرا که از مربیان خبره و با تجربه استفاده شده است.

مدیر کانون فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: تمام تلاش‌ها برای هر چه پربارتر برگزار شدن این کلاس‌ها انجام شده است.

کلاس‌های تابستانی کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی آموزش و پرورش شهرستان بستک با حضور سیدابوالفضل سجادی معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک، ازلگینی رئیس تبلیغات اسلامی، هاشمی‌پور مدیر کمیته امداد بستک و جمعی از مسئولان و اولیای دانش‌آموزان و شرکت کنندگان آغاز شد.

کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و سرگرمی در شهرستان‌هایی همانند بستک به دلیل وضعیت آب و هوایی، دارای نقشی مهمی در بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و به ویژه دانش‌آموزان در فصل تابستان دارد.

از همین‌رو در این شهرستان نیز همانند سایر شهرستان‌های هرمزگان، این‌گونه دوره‌ها و کلاس‌ها هر ساله با فروکش کردن تب امتحانات پایان سال در هر منطقه و روستایی اجرایی می‌شود.

به طور معمول حُسن ختام این برنامه‌ها، تجلیل از شرکت ‌کنندگان برتر در قالب اردوهای مختلف به مقصد شهرهای خوش آب و هواتر در استان‌های مجاور و شمالی است که این امر برای دانش‌آموزان جنوبی از خاطرات ماندگار محسوب می‌شود.

امسال در شهرستان بستک کلاس‌های تابستانی کانون فرهنگی آموزش و پرورش این شهرستان با توان ارائه هشت رشته و 210 شرکت کننده با حضور مسئولان به عنوان نخستین نهاد برگزار کننده این دوره‌ها در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی و فعال در غنی‌سازی اوقات فراغت، پیش‌گام شده است.

بد نیست بدانیم نهادهایی همانند آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، بهزیستی و سازمان اوقاف از جمله برگزار کنندگان دوره‌ها و کلاس‌های اوقات فراغت در شهرستان‌های هرمزگان به شمار می‌روند که هر کدام به نوبه خود در حوزه‌های مختلف دست به فعالیت می‌زنند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول