اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد

اشتغال‌زایی برای حمایت معتادان پاک‌شده در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برای معتادان پاک‌شده در استان زنجان اشتغال‌زایی شده و از خانواده آنها حمایت می‏‌شود.

اشتغال‌زایی برای حمایت معتادان پاک‌شده در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فضایل مقدسی ظهر امروز در جمع مدیران اظهار داشت: در زمینه اطلاعات معتادان پاک‌شده اطلاعات دقیقی در دست نیست و ابهاماتی وجود دارد.   

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اشتغال‌زایی برای معتادان پاک‌شده باید بر اساس تحصیلات آنها و مهارت‏‌ها صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که این افراد پاک‌شده در چه زمینه‏‌هایی می‏‌توانند فعالیت کنند و متناسب با مهارت آنها شغل‏‌یابی کنیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه باید آمار مناسبی از افراد پاک شده در استان زنجان تهیه شود، اضافه کرد: این آمار اساس برنامه‏‌ریزی‏‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در زمینه حمایت از معتادان پاک‌شده قرار می‏‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی مشاغل خانگی و پشتیبان برای معتادان ترک یافته طراحی شده است، یادآور شد: باید علاوه بر مدیریت مراقبت‏‌های جدی نیز از معتادان پاک‌شده صورت گیرد تا از فضای کاری سوء‏استفاده نشود.

مقدسی اظهار داشت: طرح حمایت از معتادان پاک‌شده در دو بخش حمایت از خانواده‏ افراد مصرف‌کننده و افراد در حال ترک و ایجاد اشتغال برای معتادان پاک‌شده اجرا می‏‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول