اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه انزلی:

منطقه آزاد انزلی سریع‌ترین راه توسعه اشتغال مولد گیلان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه انزلی گفت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی در جذب سرمایه‌گذار و توسعه اشتغال مولد گیلان سریع‌ترین راه است.

منطقه آزاد انزلی سریع‌ترین راه توسعه اشتغال مولد گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حجت‌الاسلام سید داود موسوی ظهر امروز در دیدار با سعید رحیمی رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد را بهترین مزیت و امکان برای توسعه شهرستان و گیلان دانست و اظهار کرد: وجود بندر بزرگ و در حال توسعه، گمرکات فعال و قرار گرفتن در مسیر تجاری بین‌المللی نوستراک از جمله ویژگی‌های منطقه آزاد انزلی است.

وی، وجود شهرک صنعتی پویا، توانمندی‌های متعدد در عرصه گردشگری و نیروی انسانی متخصص فراوان را از دیگر مزایای شهرستان بندرانزلی در عرصه‌های تجاری و صنعتی ذکر کرد و افزود: وجود منطقه آزاد انزلی در این محدوده تکمیل‌کننده توسعه منطقه و کشور است.

امام جمعه انزلی، با اشاره به سابقه فعالیت رحیمی مدیر عامل جدید منطقه آزاد انزلی بیان کرد: با توجه به تجربیات موفق مدیریتی رحیمی در مناطق آزاد ایران و اقدام‌های تأثیرگذار و خدمات ارزنده در مناطق آزاد قشم و چابهار، با گسترش فضای همدلی بین تمام مسئولان شاهد رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی پایدار در سطح شهرستان و استان خواهیم بود، موضوعی که به خدمات‌رسانی بهینه به مردم ولایت‌مدار این خطه منجر می‌شود.

وی، حمایت و همکاری خود را به منظور پیشبرد اهداف بلند منطقه آزاد انزلی اعلام‌ کرد و افزود: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مادی و معنوی منطقه و استان سریع‌ترین راه برای رسیدن به اهداف ایجابی ایجاد این منطقه در جذب سرمایه‌گذار و توسعه اشتغال مولد است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این دیدار گزارش و نظرات خود در زمینه فرصت‌ها و توانایی‌هایی منطقه آزاد انزلی برای منطقه و استان را ارائه داد. 

سعید رحیمی با بیان اینکه ما در منطقه آزاد انزلی خود را نسبت به توسعه همه جانبه منطقه، استان و کشور متعهد می‌دانیم، افزود: مهم‌ترین وظیفه ما در دهه چهارم انقلاب اسلامی تلاش و همت مضاعف در عرصه توسعه اقتصادی ایران اسلامی است و در این بین منطقه آزاد انزلی برای خود نقش و تعهد ویژه‌ای برای دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قائل است.

به گفته وی، منطقه آزاد انزلی در سال تولید ملی با تلاشی گسترده‌تر از گذشته در مسیر بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه و استان به منظور اجرایی کردن ظرفیت‌های قانونی خود گام برمی‌دارد و در این راه نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول