اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی:

ناظران اشتغال کمیته امداد نظارت کیفی انجام دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: ناظران اشتغال این نهاد باید نظارت‌ها را به صورت کیفی و تخصصی انجام دهند.

ناظران اشتغال کمیته امداد نظارت کیفی انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور در جمع ناظران اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: نظارت بر طرح‌های اشتغال باید به صورت تخصصی انجام شود تا مجریان در اشتغال خود موفق باشند.

وی افزود: اگر نظارت‌ها دقیق و کارشناسی انجام شود یقیناً اجرای طرح‌های اشتغال با کیفیت و پایداری بیشتری بوده و در نهایت گسترش می‌یابد.

حسین‌پور اظهار داشت: ناظران باید با حضور مستمر و نظارت دقیق بر طرح‌های اشتغال، معایب و نقص‌های این طرح‌ها را شناسایی کرده و با آموزش گروهی و یا چهره به چهره، در راستای پایداری و موفقیت طرح‌ها گام بردارند.

وی با بیان اینکه توانمندی و خودکفایی خانواده‌های مددجو از اهدافی است که مورد توجه کمیته امداد قرار گرفته است، گفت: این رویکرد باید با تلاش هر چه بیشتر ناظران و مسئولان تقویت شود تا از این طریق بتوان به توانمندی و خودکفایی مددجویان کمک شایانی کرد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی همچنین به حمایت و تأمین نیاز مالی ناظران کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ناظران باید از لحاظ مالی تأمین شوند و حقوق آنان به حدی کافی باشد که بتوانند کارهای خود را به درستی و به نحو احسن انجام دهند. 

در این نشست مشکلات کاری و مالی ناظران بیان و دستورالعمل‌های جدید امسال نیز به شرکت‌کنندگان ابلاغ شد.   

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول