اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد

اشتغال‌زایی برای 4 هزار مددجو در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت:‌ این اداره کل در سال گذشته زمینه اشتغال 4 هزار مددجو را در استان فراهم کرد.

اشتغال‌زایی برای 4 هزار مددجو در قم

عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد مثبت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته گفت: در سال گذشته 19 هزار و 723 خانوار، 110 میلیارد ریال کمک هزینه معیشت و مستمری دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در سال گذشته طی قرارداد با 220 مرکز و بیمارستان 50 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی و حمایت از خانواده‌های زیرپوشش در بحث بیمه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان کمیته امداد پرداخت شده است.

جلالی ادامه داد: در بحث تامین مسکن مددجویان 700 واحد مسکونی تعمیر و بازسازی شده و عملیات گازکشی هزار و 50 واحد مسکونی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: سهم آورده مسکن مهر 203 خانواده نیز پرداخت شده و 120 واحد مسکونی به طور کامل احداث و بخشی از این واحد‌ها نیز به مددجویان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: مجموع هزینه‌های ساخت و ساز در بخش عمرانی مسکن خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان قم 700 میلیارد ریال بوده است.

جلالی خاطر نشان کرد: در بحث تامین هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و حمایت‌های فرهنگی و آموزشی 4 هزار و 800 دانش‌آموز و 960 دانشجو، هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال خدمات ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: در سال گذشته هزار و 830 نفر از جوانان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه ازدواج مورد حمایت قرار گرفتند که هزینه‌ای بالغ بر 14 میلیارد ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج به آنان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی کمیته امداد یادآور شد: 4 هزار و 37 مورد اشتغال‌زایی در استان قم صورت گرفته است که نسبت به عملکرد سال‌های گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

جلالی بیان کرد: 971 مورد از این میزان وام اشتغال از محل منابع کمیته امداد امام خمینی بدون کارمزد و 3 هزار و 66 مورد آن از محل تسهیلات بانکی با چهار درصد کارمزد به صورت قرض‌الحسنه تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سقف منابع بانکی را تا 10 میلیون تومان عنوان کرد و افزود:‌ در زمینه اشتغال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی 198 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول