اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت 146 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی گفت: از بدو تاسیس تاکنون بالغ بر146 میلیارد تومان به تعداد 33 هزار و 399 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به متقاضیان واجدالشرایط پرداخت شده است.

پرداخت 146 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، بعدازظهر امروز در مراسمی با حضور مسعود سعادتی فرماندار سراب، علی زارعی مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان سراب، صندوق مهر امام رضا(ع) سراب افتتاح شد.

علی زارعی مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران در سخنانی صندوق مهر امام رضا(ع) را یکی از ماندگارترین اقدامات دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اشتغال شهری و روستایی، نقش صندوق مهر امام رضا(ع) را بین موسسات دولتی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و توسعه کسب و کار خرد ممتاز و شایسته عنوان کرد.

 زارعی با اشاره به اهمیت و نقش قرض‌الحسنه در جامعه تصریح کرد: با عزم جدی و حمایت همگانی تلاش خواهیم کرد تا بزرگ‌ترین نهاد قرض‌الحسنه در کشور را پایه‌گذاری کنیم.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از اتصال کارت‌های اعتباری این صندوق به شبکه شتاب خبر داد.

وی افزود: زمینه صدور آنی انواع کارت‌های شتابی در شعب صندوق مهر امام رضا(ع) مهیا است و مشتریان می‌توانند با تهیه این کارت از تمام پایانه‌های خودپرداز شعب صندوق و سایر بانک‌های عضو شتاب، فروشگاه‌های دارای پایانه POS و اینترنت بانک استفاده کنند.

زارعی، مأموریت‌های اصلی صندوق مهر امام رضا(ع) را ایجاد مسکن، اشتغال و کمک به ازدواج عنوان کرد و گفت: در حال حاضر کمک به ازدواج به شبکه بانکی واگذار شده و تمرکز اصلی این صندوق روی اشتغال است.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق مهر امام رضا(ع) در استان اظهار کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی از بدو تاسیس تاکنون بالغ بر146 میلیارد تومان به تعداد 33 هزار و 399 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به متقاضیان واجدالشرایط پرداخت کرده است و به این ترتیب برای بیش از 40 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

زارعی، سهم شهرستان سراب از ایجاد اشتغال توسط صندوق مهر امام رضا(ع) را یک‌هزار و 300 نفر عنوان کرد و افزود: در شهرستان سراب 5 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به تعداد یک‌هزار و 300 فقره توسط صندوق مهر امام رضا(ع)  پرداخت شده است.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی، ایجاد اشتغال پایدار را جزو سیاست‌های اصلی صندوق مهر امام رضا(ع) عنوان کرد و گفت: آمار بالای اشتغالزایی ایجاد شده با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع) تحقق وعده دکتر احمدی‌نژاد است که ما می‌توانیم.

زارعی با اشاره به فعالیت همزمان صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه سراب و بانک قرض‌الحسنه مهر در شهرستان سراب افزود: ظرفیت بالای شهرستان سراب باعث شده تا شهرستان سراب جزو نخستین شهرستان‌هایی در سطح استان باشد که شعبه صندوق مهر امام رضا(ع) در آن ایجاد شده است.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از زحمات و تلاش‌های وکیل‌آزاد نخستین رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) در شهرستان سراب همچنین موسی‌نژاد رئیس فعلی صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه سراب و همکارانشان در خدمت بی‌منت به مردم قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) فرصتی به‌وجود آورد تا افرادی که به هر عنوانی امکان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی به‌ویژه در عقود قرض‌الحسنه نداشتند، طعم شیرین قرض‌الحسنه را با تمام وجود لمس کنند.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول