اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی:

مهم‌ترین دغدغه مجلس اشتغال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین دغدغه مجلس نهم اشتغال‌زایی است و مسئولان باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار ببرند.

مهم‌ترین دغدغه مجلس اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نادر فریدونی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرموده‌های امام علی(ع) اظهار داشت: توکل به خدا، تقدم در سلام، ادب در کلام، تشویق به عفت و پاکی، شفقت و مهربانی، دوری از غرور و تک‌محوری، نظم در امور و رعایت عدالت باید از جمله ویژگی‌های مدیران جامعه اسلامی باشد.

وی با اشاره به عیب‌های مدیریتی از دیدگاه مولای متقیان امام علی(ع) افزود: داد زدن، تقلید کورکورانه، دروغ گفتن، تبعیض روا داشتن و عدالت را اجرا نکردن از عمده عیب‌هایی است که ممکن است مدیر با آن مواجه شود.

فریدونی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مردم حوزه انتخابیه فیروزآباد به دلیل حضور پرشور در صحنه انتخابات مجلس نهم گفت: 12 اسفند سال 90 با حضور همه‌جانبه روستائیان، اهالی شهرها و عشایر در انتخابات که هماهنگ با سراسر کشور صورت گرفت، بار دیگر حمایت از نظام جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و شهدای والامقام در عمل اثبات شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مشارکت بیش از 90 درصدی مردم این شهرستان را در انتخابات مجلس نهم، اتحادی به یاد ماندنی عنوان کرد و گفت: حضور 300 هزار نفری مردم در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند و بخش‌های میمند، دهرم و افزر و واگذاری مسئولیت به من، محبت و عنایت این جمع کثیر بوده که امید است بتوانم ادای دین کنم.

وی افزود: حضور مردم و درصد آرای قوی آن‌ها در این انتخابات نشان از رشد فکری و فرهنگی و مردم‌سالاری دینی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم این حوزه انتخابیه بار دیگر نشان دادند که در فضای آزاد، میزان رای ملت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز دغدغه اصلی و اساسی مجلس نهم اشتغال‌زایی، تولید و حل مشکل جوانان است و مجلسی‌ها باید بدانند مظهر حکمت نظام محسوب می‌شوند و در برابر اعتماد مردم باید پاسخگو بود.

وی خطاب به مسئولان شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: باید از افراط و تفریط جلوگیری کرده و جایگاه نماز را حفظ کنیم و زمان و مکان خاصی را در محیط اداری اختصاص به این مقوله دهیم.

فریدونی افزود: در تکریم ارباب رجوع لازم است که هر قدم مثبتی را برداریم چرا که باید یادمان باشد، خدمتگزاریم و ریاست دوامی ندارد.

عضو فراکسیون فرهنگیان و آموزش عالی مجلس اضافه کرد: مسئولان باید تمام سعی و تلاش خود را بکنند تا مشکلی از مشکلات مردم کاسته و با تعامل تمام مجموعه مدیریتی اشتغال‌زایی را توسعه دهند.

وی گفت: به ارباب رجوع باید امید داد و تا زمانی که مسئولان به کار خود اهمیت دهند و پیشرفت و تحول در مجموعه مشاهده شود آماده هر گونه پشتیبانی از آنان هستیم.

فریدونی ادامه داد: در صورتی که کارهای مدیری با نقص همراه باشد در عزل وی هیچ‌گونه تعارفی وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیرکارزین و فراشبند خاطرنشان کرد: مسئولان این شهرستان گزارشات عملکرد فصلی خود را به فرمانداری ارائه دهند و پس از تایید فرمانداری به دفتر نماینده مردم در این شهرستان ارسال شود.

فریدونی با اشاره به برنامه‌های ماهانه خود گفت: در برنامه ماهانه در طول هر سی روز یک هفته بازدیدهای این شهرستان را داریم و سه هفته کار در مجلس، پیگیری امور در این استان و پایتخت از جمله برنامه‌های دفتر نماینده مجلس در این شهرستان است. 

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول