اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:

پروژه‌های اشتغالزایی با جدیت در البرز پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: برنامه‌های اشتغالزایی دولت در استان البرز با جدیت پیگیری می‌شود.

پروژه‌های اشتغالزایی با جدیت در البرز پیگیری می‌شود

کاوه حدادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای دولت نهم تا به امروز مهم‌ترین موضوعی که در مورد جوانان در راس اولویت‌های دولت قرار دارد، رفع معضل بیکاری است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و با اجرای طرح‌های علمی و کارشناسی بخش مهمی از جوانان کشور دارای کار شده‌اند.

 

حتی یک جوان البرزی نباید بیکار باشد

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده برای اشتغالزایی در این استان بیان داشت: در بخش اشتغالزایی اقداماتی که در استان البرز در دو سال اخیر و پس از تاسیس رسمی این استان صورت گرفته، به مراتب بیشتر از سال‌های اخیر است.

حدادپور تصریح کرد: دولت نیز در هر سه دوره سفرهای استانی که به این منطقه انجام داده است، در تخصیص منابع و اعتبارات مالی لازم و همچنین تصویب قوانین مورد نیاز تلاش ویژه‌ای داشته و بخش مهمی از اعتبارات استانی و ملی البرز به صورت مستقیم و غیرمستقیم به موضوع اشتغالزایی ارتباط داشته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه جوانان مستعد، معتقد و تحصیل کرده در استان البرز ساکن هستند، گفت: برنامه ما این است که در آینده نزدیک حتی یک جوان البرزی بیکار نبوده و فرصت انجام کار در حوزه‌های مورد علاقه خود را داشته باشد.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تاکید کرد: به طور قطع دستیابی به این هدف دور از دسترس نیست و در صورت فراهم بودن شرایط و زیرساخت‌ها که بخش مهمی از نیازهای اصلی در استان البرز ایجاد شده، اهداف دولت برای ایجاد اشتغال محقق خواهد شد.

حدادپور متذکر شد: مهم‌ترین نیاز ما تعامل و همکاری میان دستگاهی و عزم جدی همه مسئولان و دستگاه‌ها برای تحقق اشتغالزایی در استان البرز است.

وی در پایان اذعان داشت: حال که دولت تمام توان خود را برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به میدان آورده، دستگاه‌های اجرایی در استان البرز باید با جدیت و همدلی اجرای این برنامه‌ها را پیگیری کنند تا به هدف‌نهایی مبنی بر تامین کار برای تمام جوانان در آینده نزدیک محقق شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول