اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

تعاونی‎های تولید از تسهیلات توسعه کشاورزی بهره‎مند می‎شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: تعاونی‎های تولید به منظور یکپارچه‌سازی اراضی از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی بهره‎مند می‌شوند.

تعاونی‎های تولید از تسهیلات توسعه کشاورزی بهره‎مند می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید نصیر سیدمحمدی در دهمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: با توجه به اختیارات تفویضی به استانداران، پرداخت تسهیلات از محل توسعه کشاورزی به سرمایه‎گذاران و کارآفرینان مشروط به ارائه تعهد اشتغال و بکارگیری متقاضیان بیکار واجد شرایط، مندرج در دستورالعمل به خصوص فارغ‎التحصیلان بخش کشاورزی به ازای هر شغل 30 میلیون تومان بلامانع است.

وی تصریح کرد: این قبیل پرونده‎ها به صورت موردی در ستاد استان مطرح و مورد تصویب قرار می‎گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان نقش نیروی انسانی توانمند و متخصص را در تولید مهم خواند و بیان داشت: توسعه و پیشرفت در بخش کشاورزی نیازمند حضور نیروی انسانی توانمند است.

سیدمحمدی خواستار شاخصی برای رتبه‎بندی شهرستان‎ها در خصوص ارائه تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی شد عنوان کرد: خوب است تا شهرستان‎ها در این زمینه به صورت ماهانه ارزیابی و ماهانه در جلسه‎ای به استاندار گلستان گزارش شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: کمیته بازرسی متشکل از مدیرکل بازرسی، مدیرکل دفتر اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان است که رئیس سازمان جهاد کشاورزی مسئولیت صحت و سقم بیکار بودن افراد مشمول بعد از تصویب ستاد اجرایی شهرستان را به عهده دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده اذعان داشت: همه مسئولان وظیفه دارند برای توسعه بخش کشاورزی و خدمت به کشاورزان تلاش و همتی مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول