اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

مسئولان به کشاورزی با دید مدیریتی نگاه کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مسئولان به بخش کشاورزی با دید مدیریتی نگاه کنند و طرح‌های بلندمدت و آینده دار را مد نظر قرار دهند.

مسئولان به کشاورزی با دید مدیریتی نگاه کنند

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: مسئولان باید به بخش کشاورزی با نگرش تحول گرایانه نظر کنند و تصمیمات شتابزده و مقطعی اتخاذ نکنند.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان نیازمند حمایت جدی هستند، خاطرنشان کرد: کشاورزان در خوزستان نیازمند حمایت جدی هستند و بخش کشاورزی بیش از همه امروز نیازمند تغییر دیدگاه مدیران است.

منتخب مردم شوش در مجلس نهم با اشاره به مشکلات کشاورزان خوزستانی افزود: کشاورزان خوزستانی در تأمین نهاده‌ها و ملزومات کشاورزی کود گرفته تا سوخت مشکل دارند و باید برای رفع مشکلات آنها گام‌هایی اساسی برداشته شود.

نوری با اشاره به اینکه حمایت از کشاورزی به نوعی حمایت از تولید ملی است، تأکید کرد: حمایت از تولید ملی، حمایت از اشتغال پایدار است و خوزستان نیازمند این گونه حمایت‌ها در بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت در بخش کشاورزی باید جدی، سریع و قابل توجه باشد تا کشاورزان در رفع مشکلات و تغییر روش‌های سنتی کشاورزی امیدوار شده و گام‌های خود را استوارتر بردارند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رفع مشکلات کشاورزی و اجرای الگوهای کشت مناسب در راستای تنظیم بازار محصولات کشاورزی در راستای انتفاع بیشتر کشاورزان باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول