اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه توسعه کشاورزی مطرح شد

انتقاد شدیداللحن فرماندار نهاوند از عملکرد ضعیف جهاد کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند از عملکرد ضعیف جهاد کشاورزی نهاوند در پذیرش پروژه‌ها و طرح‌های تولیدی که منجر به اشتغال می‌شوند به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدیداللحن فرماندار نهاوند از عملکرد ضعیف جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در هفتمین کارگروه توسعه کشاورزی نهاوند از عملکرد ضعیف و به دور از انتظار مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی در عدم ایجاد زمینه مناسب برای ارائه طرح‌های فنی و تولیدی که باید در کارگروه توسعه کشاورزی پذیرش شوند، انتقاد کرد.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که بیشترین مقدار تخصیص آب و بالاترین اراضی ملی و منابع طبیعی استان در نهاوند است اما در معرفی و ارائه طرح‌ها و پروژه‌های فنی و تولیدی امسال بخش کشاورزی شهرستان نهاوند آن چنان که شایسته است عملکرد مثبتی ندارد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در برگزاری کارگروه هشتم که هفته آینده برگزار می‌شود علت کندی پیشرفت ارائه پروژه‌ها و طرح‌های جهاد کشاورزی مشخص شود.

وی با انتقاد از اینکه در سطح استان از 57 میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه‌ها و طرح‌های ارائه شده به کارگروه تخصصی کشاورزی در استان 14 طرح با 27 میلیارد ریال مصوب شد افزود: علت را باید در کجا یافت فعلاً معلوم نیست.

زارعی‌کوشا گفت: بیش از 51 درصد جمعیت شهرستان نهاوند در روستا زندگی می‌کنند و توسعه کشاورزی مناسب‌ترین راه برای تولید بیشتر و اشتغال پایدارتر است لذا مسئولان جهاد کشاورزی باید از این فرصت طلایی که دولت برای ایجاد اشتغال استفاده کرده نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: در این کارگروه به وضعیت 14 طرح دیگر با 3 میلیارد تومان اعتبار رسیدگی شد که در بخش‌های ایجاد و احداث گاوداری، پرورش گوساله و شیلات بوده است.

زارعی‌کوشا ابراز داشت: تاکنون 510 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی نهاوند به منظور واگذاری به واجدان شرایط شناسایی شده است.

وی در پایان سخنانش افزود: از ابتدای سال تاکنون 965 نفر در سامانه اداره کار ثبت‌نام کرده‌اند که به ازای هر نفر که اشتغال ایجاد شود 30 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول