اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد خبر داد

تخصیص تسهیلات 22.5 میلیارد تومانی به کشاورزی بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: از محل تسهیلات 81 میلیارد تومانی بخش کشاورزی این استان، 22.5 میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافت.

تخصیص تسهیلات 22.5 میلیارد تومانی به کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه عصر امروز در نشست کارگروه کشاورزی شهرستان بویراحمد با بیان این‌که مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد زمینه‌های مناسبی برای کشاورزی و باغداری دارد، اظهار کرد: شهرستان بویراحمد از قطب‌های مهم کشاورزی و باغداری در استان است که توجه و حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به خشکسالی‌های اخیر گفت: این خشکسالی ضربات جبران‌ناپذیری به بخش کشاورزی ما وارد کرد که آثار آن تا سالیان آینده وجود دارد.

الفونه ادامه داد: امسال دولت تسهیلات خوبی را برای بخش کشاورزی این استان در نظر گرفته که با استفاده بهینه و درست از آن می‌توان کشاورزی استان را در مسیر توسعه قرار داد.

این مسئول گفت: سهم شهرستان بویراحمد از مجموع این تسهیلات 22.5 میلیارد تومان است که بخش کشاورزی می‌تواند با هدایت صحیح آن به امر تولید بیشتر کمک کند.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تعداد پرونده‌های تصویبی جهت ارجاع به بانک 117 فقره است که با مبلغ 672 میلیون اعتبار اشتغال‌زایی 121 نفر را به دنبال دارد.

این مسئول ادامه داد: تعداد پرونده‌های طرح‌های بالای 20 میلیون تومان 10 پرونده است که این طرح‌ها نیز اشتغال‌زایی 40 نفری را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد: اگر بتوانیم با نظارت صحیح و تعامل هر چه بیشتر کشاورزان عزیز این اعتبارات را در محل خود به درستی هزینه کنیم در تولید محصولات این حوزه در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

الفونه با بیان این‌که دغدغه استاندار مبنی بر پرداخت نکردن اقساط وام‌ها در استان ما دغدغه کاملاً به جایی است، تأکید کرد: خوش حساب بودن موجب می‌شود مسئولان کشوری در تخصیص اعتبارات به ما توجه بیشتری داشته باشند و عکس آن نیز صادق است.

وی افزود: همه با هم باید به فکر توسعه کشاورزی استان باشیم چرا که مهم‌ترین بخش اقتصادی برای عملیاتی کردن فرمان رهبری مبنی بر کار و تولید بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول