اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

وام‌های کشاورزی نباید در جاهای دیگر خرج شوند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تسهیلات کشاورزی برای توسعه این بخش در نظر گرفته شده که نباید اجازه داد یک ریال آن در جایی دیگر هزینه شود.

وام‌های کشاورزی نباید در جاهای دیگر خرج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد  بزرگواری صبح امروز در نشست با مسئولان اجرایی این شهرستان و استاندار در فرمانداری کهگیلویه ابراز داشت: در برنامه 20 ساله مسئولان باید دریابند جایگاه کشاورزی باید کجا باشد و جایگاه استان و شهرستان ما در کجا قرار دارد و در انتهای برنامه پنجم توسعه باید کجا قرار داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نظام و خصوصاً مقام معظم رهبری عنایت خوبی به کشاورزی دارند، بنابراین باید بحث کشاورزی جدی گرفته شود تا این بخش زیربنایی رونق بگیرد و به خود کفایی برسد.

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس شورای اسلامی در خصوص وام‌ها و تسهیلات بخش کشاورزی گفت: کارشناسان باید بررسی و نظارت بیشتر بر روند این امر داشته باشند تا وام‌ها در جایگاه خود خرج شوند.

وی بیان داشت: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود و با حضور جوانان تعاونی تشکیل شود تا کشاورزی رونق بگیرد و تولیدات ما در بخش کشاورزی از نظر کمیت و کیفیت رونق بیشتری بگیرد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام بر اجرای عدالت در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: مسئولان بازاریابی کنند و در امور مربوط به تولید سخت‌گیری نکنند تا با جذب نیروهای توانمند گام موثری در برطرف شدن معضلات بخش کشاورزی برداشته شود.

بزرگواری استان کهگیلویه و بویراحمد را در حوزه کشاورزی یکی از توانمندترین مناطق کشور معرفی کرد و گفت: همه شرایط را داریم ولی باید با فرهنگ‌سازی برای جوانان و افراد جویای کار و تولید تبیین شود که کار در حوزه کشاورزی منفعتی چند برابر کار در بخش‌های دولتی دارد.

وی به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان‌های بهمئی و کهگیلویه و چرام نیز اشاره کرد و افزود: این سه شهرستان با اندک توجه بیشتر و با پیگیری‌هایی که داریم جایگاه خود را در استان به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول