اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 2 میلیارد ریال اعتبار

3 پروژه کشاورزی در بردسکن بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: 3 پروژه کشاورزی در بردسکن با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

3 پروژه کشاورزی در بردسکن بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد عباسپور در حاشیه افتتاح سه پروژه کشاورزی شهرستان بردسکن اظهار داشت: اختصاص اعتبار کافی برای عملی شدن این پروژه‌ها با توجه به افت شدید منابع آبی ضروری است.

وی با اشاره به اتمام مرحله نخست مطالعات طرح‌های آبخیزداری شهرستان از سوی اداره منابع طبیعی، گفت: تامین 33 میلیارد ریال اعتبار از سوی شورای برنامه‌ریزی استان در آینده شهرستان و بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان تاثیری چشم‌گیر خواهد داشت.

فرماندار بردسکن قرار داشتن 300 نفر از کشاورزان بردسکنی در ردیف تولید کنندگان برتر خراسان‌رضوی را نشان سخت‌کوشی آنان دانست و خاطرنشان کرد: با اقدامات ترویجی جهاد کشاورزی و همت مسئولان شهرستان در فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نیاز، این امر باید تا سال آینده چند برابر شود.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بردسکن با بیان اینکه 85 درصد از جمعیت شهرستان به طور مستقیم و غیر مستقیم در این بخش فعالیت دارند، تصریح کرد: این امر لزوم توجه به چالش‌های بخش کشاورزی، حساسیت و تاثیر تصمیمات مسئولان امر در زندگی مردم را گوشزد می‌کند.

عباسپور اجرای روش‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی را از اقدامات درخور توجه دولت عنوان و اضافه کرد: از آنجا که در حال حاضر تنها 8 درصد از 40 هزار هکتار مزرعه و باغ شهرستان به این روش تجهیز شده است، بایستی به این روند شتاب بخشید.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول