اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد

فارس پیشقدم در طراحی بانک اطلاعاتی کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: فارس با ابتکار و اعتبار بودجه‌ای خود در طراحی بانک اطلاعاتی کشاورزی پیشقدم است.

فارس پیشقدم در طراحی بانک اطلاعاتی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، مهدی صادقی چهارشنبه شب در جلسه کارگروه کشاورزی فیروزآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور امام جمعه و نماینده مردم فیروزآباد در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: اهداف بلند و والای وزارت جهاد کشاورزی محقق نمی‌شود مگر با همکاری و پشتیبانی تمام مسئولان که این اهداف به سرانجام برسد.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با توجه به طرح‌های نوینی که در سطح کشور انجام می‌دهد به عنوان یکی از سازمان‌های نمونه مطرح است.

صادقی اضافه کرد: این سازمان هم در بخش عمومی و هم در بخش خصوصی توانسته است مقام‌های بالایی را به خود اختصاص دهد و رکورددار در کشور باشد.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد در بخش آبیاری تحت فشار در فارس مقام نخست و این استان نیز در کشور نخستین مقام را به خود اختصاص داده است.

صادقی با اشاره به طرح جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس بیان داشت: طرحی که سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به جد پیگیری می‌کند طراحی بانک جامع اطلاعات کشاورزی این استان است.

وی گفت: این طرح جامع تمام مسائل و اطلاعات کشاورزی را به صورت موردی عنوان می‌کند و آمار و ارقام ثبت شده در تحقیقات و برنامه‌ریزی‌ها به کار گرفته می‌شود.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه بیان کرد: این طرح در هشت کشور دنیا راه‌اندازی شده و ایران به عنوان کشور نهم و فارس نخستین استانی بوده که با ابتکار و اعتبار بودجه‌ای خود در این زمینه پیشقدم در کشور است.

وی از دیگر موفقیت‌های سازمان جهاد کشاورزی فارس را پیشقدم بودن در کودینگ صنایع بیان کرد و گفت: کودینگ صنایع برای نخستین بار در فارس و با همکاری و حمایت استاندار این استان راه‌اندازی شده و در حال حاضر سایت آن در حال پردازش است.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی تصریح کرد: در منطقه‌ای که سرمایه‌گذار و استعداد در سرمایه‌گذاری وجود دارد، باید تمام مسئولان دست به دست یکدیگر دهند تا زمینه برای سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری فراهم شود.

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود: این سازمان آمادگی دارد که با تمام توان در بخش صنایع کشاورزی سرمایه‌گذار را حمایت کند تا اقدامی مناسب در راستای تحقق شعار ملی سال 91 صورت گیرد.

وی از مجوزهای صنعتی کشاورزی صادر شده در شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: در بخش صنایع کشاورزی، این شهرستان در مجموع با صدور 43 مجوز توانسته است تاکنون 27 طرح صنعتی را به بهره‌برداری برساند.

صادقی در پایان خواستار همکاری تمام مسئولان این شهرستان در زمینه اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری شد و گفت: امیدواریم با همکاری تمام مسئولان این شهرستان زمینه را برای سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذار بیش از پیش فراهم کنیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول