اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

فتح خرمشهر اولین شوک به دشمنان بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: مقاومت 35 روزه رزمندگان اسلام در خرمشهر و فتح آن اولین شوک شکننده به دشمنان در دوران دفاع مقدس بود.

فتح خرمشهر اولین شوک به دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌السلام سید محسن حسینی‌دیباجی در آستانه سالروز آزادی خرمشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران، استکبار جهانی را به عنوان طراح و پشتیبان اصلی تجاوز به خاک ایران، صدام در جایگاه مجری تجاوز و ستون پنجم را سه دشمن جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل آزادسازی خرمشهر را فتح ارزش‌ها خواند و افزود: عظمت فتح خرمشهر آنچنان بود که مقام معظم رهبری نیز مقاومت 35 روزه بدون امکانات و تجهیزات رزمندگان دلاور اسلام در خرمشهر را مایه افتخار ملت ایران دانست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کاشان در ادامه بی‌اعتمادی به سخنان صدام  را اولین دلیل مهم ایران بر ادامه جنگ بعد از آزادی خرمشهر دانست و خاطرنشان کرد: حمله صدام از سه محور به ایران بعد از قبول قعطنامه 598 در تاریخ 31 تیرماه سال 67 دومین دلیل ادامه جنگ توسط ایران بعد از آزادی خرمشهر بود.

به گفته وی پرداخت نشدن خسارات جنگی به ایران و هماهنگی و همراهی صدام با استکبار سومین دلیل ادامه جنگ توسط ایران بعد از آزادی خرمشهر برای گرفتن خسارات وارده ناشی از جنگ و اثبات و معرفی متجاوز به دنیا بود.

وی با اشاره به این سخن امام راحل در مورد آزادی خرمشهر یادآور شد: تعبیر امام از آزادی خرمشهر این است که جمهوری اسلامی در برابر مهاجم ایستاده بود و از خود دفاع کرد و خدا کمک کرد و پیروزی را نصیب رزمندگان اسلام کرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول