اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

امام خمینی (ره) راه سربلندی را به ملت‌های جهان آموختند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: امام خمینی (ره) با بنیان گذاشتن انقلاب اسلامی ایران، راه عزت و سربلندی و عدم وابستگی به بیگانگان را به ملت ایران و جهان آموختند.

امام خمینی (ره) راه سربلندی را به ملت‌های جهان آموختند

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در جمع مدیران سپاه این استان با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ارکان استکبار جهانی را به لرزه درآوردند.

وی ادامه داد: مراجع بزرگوار تقلید و علمای دین همانند ستارگان روشنگر راه برای اهل زمین هستند که یکی از این بزرگان امام خمینی (ره) است که ملت‌های آزاده جهان از افکار و اندیشه‌های ایشان بهره می‌گیرند.

سرافراز با اشاره به آیات و روایات دین اسلام تصریح کرد: شهر علم، پیامبر گرامی اسلام (ص) است و دروازه آن ولایت، پس هرکس ولایت نداشته باشد وارد این شهر عظیم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ولایت‌فقیه منحصر به دوره و زمان خاصی نیست، گفت: در دوران غیبت حضرت مهدی(عج) افراد باید با پیروی از دستورات و رهنمودهای ولی‌فقیه راه راست را در پیش بگیرند و زمینه ظهور امام غایب(عج) را فراهم کنند.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به موج بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) با بنیان گذاشتن انقلاب اسلامی ایران، راه عزت و سربلندی و عدم وابستگی به بیگانگان را به ملت ایران و جهان آموختند.

سرافراز بر ضرورت ترویج ابعاد شخصیتی و اهداف متعالی حضرت امام خمینی (ره) در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: علم، اخلاص، اخلاق، شجاعت و تواضع حضرت امام خمینی (ره) الگویی ممتاز برای همگان است و باید آن را در سرلوحه کار و زندگانی خویش قرار دهیم.

وی در ادامه بر ضرورت بهره‌گیری از ایام مبارک ماه رجب تاکید کرد و گفت: می‌توان در ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان با برنامه‌های تبلیغی و بهره‌مندی از علما در ارتقای سطح معنوی کارکنان کمال استفاده را برد.

سرافراز با تقدیر از کسب مقام برتر معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در راستای اجرای مطلوب تبلیغ شایستگی‌های پاسداری در این استان اظهار داشت: پیمودن صراط مستقیم و پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف پاسداران است.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این مهم با مبارزه با نفس، اخلاص، ایثار و فداکاری، توجه به اخلاق و معنویت محقق می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول