اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازدید 30 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال‌جاری افزون بر 30 هزار نفر از مردم این استان از مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد.

بازدید 30 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور از این استان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که مسیر هدایت و صراط مستقیم را از این راه می‌توان به خوبی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه نقطه اوج فرهنگ ایثار و شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس است با تأکید بر ترویج این فرهنگ غنی، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سرافراز اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی را فرصت مناسبی برای حفظ ارزش‌ها دانست و گفت: راهیان نور دارای بالاترین، خالص‌ترین و موثرترین مبانی شهداست که بر همین اساس جوانان در راهیان نور تاریخ انقلاب را با دل و جان خود درک می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه دوران مقدس گنج است و باید آن را استخراج کرد، عنوان داشت: استخراج از این دوران همان انتقال ارزش‌های موجود به نسل‌های آینده است.

سرافراز با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری افزون بر 30 هزار نفر از مردم این استان از مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد، گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، بازدید از مکان‌هایی است که شهدا و ایثارگران در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی نقش و رسالت دانش‎آموزان را در این راستا بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود‌: در این زمان که دشمن با شبیخون و جنگ فرهنگی ناجوانمردانه برای مقابله با اصل نظام به میدان آمده است، دانش‌آموزان نیز باید با اقتدا به شهدای دانش‎آموز با این تهاجم که از جنگ سخت دشوارتر است به مقابله برخاسته و پوزه استکبار جهانی را یک بار دیگر به خاک بمالند.

سرافراز بصیرت را تنها راه مقابله با جنگ نرم دانست و افزود: جنگ نرم صحنه بسیار پیچیده‎ای است که نیاز به کارهای علمی عمیق دارد بنابراین دانش‌آموزان باید از چنین فرصت‌هایی به خوبی استفاده کرده تا بتوانند به مقابله با این جنگ نابرابر بروند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول