اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

از کار و سرمایه ایرانی حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد برنامه‌های مالی سپاه در سال‌جاری حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

از کار و سرمایه ایرانی حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی کارپردازان مالی نمایندگی ولی فقیه سپاه این استان، اظهار داشت: دقت در حفظ بیت‌المال از مهم‌ترین شاخصه‌های پاسداری است.

وی با اشاره به نامه 26 حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه یادآور شد: بالاترین اقسام خیانت، خیانت به اجتماع است و بدترین اقسام دغل‌بازی، دغل‌بازی با پیشوایان است.

سرافراز با اشاره به اهمیت دین در جامعه و نقش آن در تقویت عزت نفس انسان، افزود: دین حافظ دیندار است و مانع از بردن حاجت نزد دیگران می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افراد جوانمرد و با مروت، حیا کرده و حاجت افراد را نزد دیگران فاش نمی‌کنند، اضافه کرد: براساس سخنان حضرت امام حسین(ع)؛ دین‌داران، جوانمردان و انسان‌های با اصل و نسب، سه گروهی هستند که می‌توان از آنها حاجت طلبید.

وی در بخش دوم سخنان خود دقت در مباحث مالی را متذکر شد و افزود: بررسی و کنترل اسناد مالی و هزینه در راستای موضوع تخصیص اعتبار از وظایف اصلی رابطان و مسئولان مالی است.

سرافراز در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، افزود: افزایش اطلاعات تخصصی رابطین مالی، ایجاد حساسیت نسبت به انضباط مالی و شناسایی روش‌های بهتر برای اجرای برنامه‌های ابلاغی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه محسوب می‎شود.

وی رویکرد برنامه‌های مالی سپاه در سال‌جاری را حمایت از کار و سرمایه ایرانی برشمرد و افزود: رفع نواقص و موانع اجرای برنامه‌ها، تبادل نظر پیرامون تحقق شعار سال و بهره‌گیری از تجارب کارشناس دعوت شده از معاونت مالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی یک روزه است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول