اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

آیت‌الله خامنه‌ای یک رهبر جهانی هستند

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز بسیاری از آزادی‌خواهان جهان در سراسر دنیا رهبر معظم انقلاب را به عنوان رهبر خود می‌شناسند.

آیت‌الله خامنه‌ای یک رهبر جهانی هستند

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی که موجب تولد دوباره اسلام ناب در جهان شده، مسئله رهبری است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیلی در پیروزی نهضت و تثبیت انقلاب داشت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز داشت: تمام یاران و دوستان انقلاب از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در این زمینه دغدغه‌مند بودند که پس از رحلت امام خمینی بر سر انقلاب چه خواهد آمد و این نهضت چگونه پیگیری خواهد شد اما با اقدامی که مجلس خبرگان پس از ارتحال امام خمینی(ره) انجام داد، بسیاری از نگرانی‌ها برطرف شد.

وی با بیان اینکه انتخاب مجلس خبرگان بهترین انتخاب بود افزود: اگر می‌بینید دشمن در طول این 2 دهه در تمام صحنه‌ها از ملت ایران شکست خورد و ناچار به عقب‌نشینی در مقابل نظام اسلامی شد، به خاطر ویژگی‌ها و اقدامات مقام معظم رهبری است.

حاجی‌صادقی گفت: دشمنان پس از رحلت امام خمینی منتظر فرصت بودند تا با استفاده از فقدان این رهبر الهی مسیر انقلاب را دچار انحراف کنند اما عنایت خداوند همیشه شامل حال ملت ایران شده و رهبری را به این ملت عطا کرده که فرزند خمینی کبیر و ادامه‌دهنده راه اوست.

وی اظهار داشت: رهبری و ولایت فقیه را امام خمینی(ره) و نخبگان به خوبی برای مردم تبیین کردند و مردم نیز با پیوند با چنین رهبری وظیفه خود را در این عرصه انجام دادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امروز به بهترین شیوه جهان اسلام و انقلابیون را در سراسر جهان اداره می‌کند تا جایی که دشمنان امروز به صراحت می‌گویند بزرگ‌ترین مشکل در ادامه دشمنی‌هایشان علیه ملت‌ها، مردی است که امروز ایران را رهبری می‌کند.

وی بصیرت، شجاعت و روشن‌بینی را از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: ایشان با اخلاصی که دارند این نکته را عینیت بخشیدند که قدرت افراد به میزان نزدیکی آنها به خدای متعال بستگی دارد.

حاجی‌صادقی خاطر نشان کرد: رهبری مقام معظم رهبری در این سال‌ها بر ملت ایران در واقع مصداق آیاتی از قرآن است که پیروان مسیر الهی را به عنایت خداوند مژده می‌دهد.

وی با اشاره به نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب نسبت به مردم و خواص عنوان داشت: ایشان در طول 23 سال رهبری خود آنجا که پای نظام و اسلام در میان باشد با قدرت و قاطعیت و با دلیل و منطق از اسلام دفاع می‌کنند اما جایی که بحث خود ایشان باشد، با بزرگواری با افراد برخورد کرده و هیچ‌گاه در پی انتقام‌جویی از افرادی که با ایشان دشمنی کرده‌اند، نبوده‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ایشان مانند طبیبی دردشناس هستند که آنچه بیان می‌کنند بر اساس اطلاع دقیقی است که بر اساس بصیرت و شناخت به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت رهبر معظم انقلاب در تمام زمینه‌ها می‌تواند الگو برای اهل بصیرت باشد، ابراز داشت: ما در طول این دو دهه بحران‌ها و فتنه‌گری‌های پیچیده‌ای از ناحیه دشمن و دست‌نشانده‌های آنان داشتیم اما مقام معظم رهبری به لطف الهی از تمام این گردنه‌ها کشور را با سلامت عبور دادند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه فتنه در روایات ائمه(ع) تاریک‌کننده فضا شمرده شده است افزود: رهبر معظم انقلاب در فضای تاریک فتنه روشن‌گر بودند.

وی گفت: ویژگی دیگر رهبر معظم انقلاب اعتماد به مردم و پیروی واقعی از مردم‌سالاری دینی در جریان اداره امور کشور است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: مردم در نظام اسلامی به معنی حقیقی صاحب حکومت بوده و نسبت به مسئولین مطالبه‌کننده هستند و رهبر معظم انقلاب همواره مسئولین را به این تفکر دعوت کرده‌ و خود نیز به آن عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تفکر انقلاب اسلامی خدا و مردم مقابل هم نیستند و بهترین راه بندگی خدا و ناامید کردن استکبار، خدمت به این مردم است.

حاجی‌صادقی اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب خود یکی از مطالبه‌کنندگان در زمینه پیشرفت و عدالت هستند و تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رهبری "مقام معظم رهبری" یک رهبری جهانی است افزود: امروز سید حسن نصرالله که قهرمان ایستادگی در برابر صهیونیسم است، به شاگردی رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول